Referent Economist Junior
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Heinrig Impex SRL-Filiala Bucuresti active.Vezi toate job-urile Referent Economist Junior active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | Heinrig Impex SRL-Filiala Bucuresti |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.11.2017 |
Remote work: | On-site |
Suntem o companie cu capital 100% german specializata in distributia si comercializarea unei game diverse de produse reprezentative pentru cele mai renumite case producatoare de bauturi alcoolice, tigarete, dulciuri, parfumerie, produse cosmetice si accesorii.
Incepand din anul 1997 ne-am consolidat pozitia de la an la an, pe un segment specific de piata, cel al activitatii de duty-free si travel retail. Am dezvoltat solutii eficiente atat pentru canalul de distributie cat si in retail, in prezent reteaua noastra numara 16 magazine situate la granita, in porturi si zone libere.
Echipa Heinrig a evoluat odata cu compania atingand in prezent 180 de persoane.
Motorul nostru "german" a fost si este compania Gebr. Heinemann, Hamburg care administreaza cu succes o afacere de familie de mai bine de 135 de ani. Intregul sprijin si increderea primite din partea "familiei" Heinemann sunt definitorii in evolutia noastra ascendenta.
Ce abilitati ar trebui sa ai?
Experienţă de minim 2 ani in activitati administrative, preferabil in domeniul Retail-ului;
Studii economice;
Cunostinte solide PC (Word, Excel);
Spirit organizatoric;
Atentie sporita la detalii;
Gandire analitica;
Persoană dinamică;
Limba engleză: nivel mediu conversational.
Ce ar trebui sa faci?
Completezi şi manevrezi toate cererile privind contabilitatea şi personalul în manieră sigură şi corespunzătoare (acte zilnice, depuneri bancare).
Pro-activ în privinţa greşelilor de contabilitate şi evitare a pierderilor, follow-up zilnic al statusului.
Completarea intrărilor şi a rapoartelor (avize de marfa, reglari de gestiune).
Raportarea greşelilor, pierderilor şi a practicilor incorecte şi follow up corespunzător.
Participi la organizarea si buna desfasurare a inventarelor.
Completezi şi manevrezi toate cererile privind contabilitatea şi personalul în manieră sigură şi corespunzătoare (acte zilnice, depuneri bancare).
Ajuţi personalul să ia la cunoştinţă procedurile de la casa de marcat şi previi pierderile administrative şi băneşti.
Previi pierderea stocului verificând intrarile şi transferurile pentru a asigura corectitudinea acestora.
Împreună cu echipa de management păstrezi organizat back office-ul, urmărind rutinele de siguranţă şi securitate.
Ce iti oferim?
Pachet salarial competitiv
Tichete de masa
Asigurare medicala
Prima de Pasti si Craciun
Un mediu stabil profesional si o cariera solida intr-o multinationala
Mediu placut de munca
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Economist Senior Contabilitatea Generală (Perioadă Determinată) (225975) Aplica fara CV | |
Accounting Supervisor Aplica fara CV | |
Accounting Consultant Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (458) |
Raporteaza eroarea la