Ofiter solicitari si reclamatii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Provident Financial Romania active.


Vezi toate job-urile Ofiter solicitari si reclamatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Provident Financial Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie britanică recunoscută de mai bine de 133 de ani pe piaţa internaţională ca leader al împrumuturilor la domiciliu. Activăm pe piaţa din Romania de 10 ani şi, datorită valorilor noastre - respect, responsabilitate, claritate, construim constant relaţii pe termen lung cu clienţii şi cu angajaţii noştri.

    Succesul nostru se bazează pe oamenii noştri.
    Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni implicaţi, determinaţi şi talentaţi, ca tine.

    În cazul în care aplici pentru acest post, noi, Provident Financial Romania IFN S.A., cu sediul în Calea Serban Voda, nr 133, Bucuresti (”Provident”), te informăm că iți vom prelucra datele personale din CV, precum și orice alte date pe care ni le transmiți ulterior, dacă este cazul, strict în scopul recrutării pentru poziția deschisă și anunțată prin acest anunț de job. Temeiul în care îți vom prelucra datele este interesul nostru legitim de a acoperi nevoile noastre organizatorice, în considerarea obiectului nostru de activitate și a specificului postului pentru care aplici.
    Datele tale personale nu vor fi transferate către nicio terță parte. Îți vom păstra datele personale atât timp cât este necesar pentru definitivarea în cadrul organizației noastre a postului pentru care ai aplicat, dar nu mai mult de 6 luni de la data colectării datelor, după care datele tale personale (inclusiv datele din CV) vor fi șterse/distruse din evidențele noastre.
    De asemenea, te informăm că ai următoarele drepturi în legatură cu datele tale personale pe care ni le-ai furnizat: dreptul de acces la datele tale personale, dreptul la rectificare sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării sau a dreptului de a se opune prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, precum și dreptul de a depune o plângere în fața autorității de supraveghere (ANSPDCP). Mai multe informații despre aceste drepturi, precum și cum le poți exercita, poți găsi în politica noastra de confidențialitate, disponibilă pe website-ul nostru, prin accesarea următorului link: https://www.provident.ro/politica-de-confidentialitate
    Pentru orice informații cu privire la protecția datelor tale personale, ne poți contacta la adresa: datepersonale@provident.ro.

    Cerinte

    - experiența în Call Center reprezintă un avantaj
    - cunoştinţe de MS Office
    - limba engleză- nivel mediu
    - atitudine prietenoasă, flexibilitate
    - persuasiune și abilitatea de rezolvare a diverselor situații
    - orientare către client
    - orientare spre rezultate

    Responsabilitati

    - vei monitoriza și te vei asigura ca solicitările și reclamațiile sunt soluționate conform proceselor și procedurilor existente
    - vei iniția și vei răspunde apelurilor telefonice și te vei asigura că acestea sunt tratate cu promptitudine si acuratețe
    - vei oferi servicii de înalt nivel de calitate clienților, promovând o imagine pozitivă a companiei
    - te vei implica în diferite proiecte ale departamentului Call Center

    Alte informatii

    Pozitia este pentru o perioada determinata de 6 luni.