Operator Relatii Clienti

Angajator: S.C. IKEA Romania S.A.
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Telecomunicatii
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.12.2017

    DESPRE LOCUL DE MUNCA
    Sarcina principala a unui angajat al companiei IKEA este aceea de a maximiza vanzarile si profitabilitatea in domeniul sau de responsabilitate, utilizand cunostintele specifice companiei IKEA despre gama de produse, conditiile de pe piata locala si nevoile clientilor. Nicio alta functie din magazinul IKEA nu este mai directa in ceea ce priveste contactul cu clientii.
    Impreuna cu mii de colegi din intreaga lume vei ajuta la asigurarea succesului continuu, la nivel global, al Conceptului IKEA - un concept care serveste milioane de clienti multumiti in fiecare zi.

    Cunostintele, abilitatile si experienta ta includ:

    Experienta in domeniul Call Centre/ Customer Support minimum 1,5 ani.
    Excelente abilitati de comunicare vorbit si scris (web, chat si e-mail).
    Atentie la detalii: abilitatea de a prelua cu exactitate note si inregistrari ale convorbirilor telefonice.
    Orientare catre client.
    Atentie distributiva.
    Rezistenta la rutina si stres: abilitatea de a ramane calm si controlat in situatii presante.
    Capacitate de a lucra atat individual cat si in echipa.
    Adaptabilitate fata de stiluri de lucru si deschidere la schimbari.
    Capabilitati de organizare, prioritizare a sarcinilor zilnice si eficientizare a timpului.
    Cunostinte de limba engleza - niivel mediu (conversational si scris)
    Cunostinte operare PC (sisteme specifice in domeniu) - nivel mediu
    Disponibilitatea de a lucra in ture si in week-end.

    Responsabilitatile tale vor include:

    Preluarea apelurilor telefonice primite de la clientii companiei si solutionarea lor.
    Identificarea nevoilor clientilor si oferirea de solutii simple si eficiente, in conformitate cu procedurile departamentului si politicile companiei.
    Pastrarea confidentialitatii informatiilor interne si ale informatiilor despre clienti.
    Asimilarea si utilizarea cunostintelor despre gama de produse si serviclile companiei.
    Responsabilitatea pentru strangerea de informatii specifice de la clienti, care vor ajuta centrul de contact sa imbunatateasca experienta la cumparaturi a acestora.
    Procesarea si gestionarea comenzilor in sistemul IT specific de lucru.
    Fosirea unui limbaj profesional adecvat.
    Asimilarea de cunostinte despre sistemele si procesele specifice companiei pentru a avea capacitatea de a oferi solutii simple si eficiente.

    CRESTEM IMPREUNA. Compania IKEA ofera un mediu de lucru interesant si dinamic pe o piata globala. Suntem lideri mondiali in amenajarea si decorarea locuintelor si iti oferim oportunitati de a te dezvolta profesional si a creste
    impreuna cu noi.