Asistent Administrativ / Achizitii

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    • Cunostinte SAP sau lucrul cu sistem ERP - reprezinta avantaj;
    • EXCEL – de preferat mediu;
    • Engleza – mediu;
    • Experienta minima in achizitii / logistica;
    • Atentie la detalii.


    Responsabilitati

    • Coopereaza si ajuta colegii, din departamentul de achizitii, logistica, contabilitate;
    • Intocmire borderouri – instrumente de plata;
    • Ajuta la efectuarea platilor pentru furnizori;
    • Ajuta la o buna comunicare intre departamente.