Recruitment Specialist

Angajator: Teleperformance Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.10.2017
    Scurta descriere a companiei

    Teleperformance Romania este o parte a Teleperformance Group, unul dintre liderii mondiali pe piata serviciilor de contact center externalizate.
    74 de tari, 340 centre de contact si peste 217.000 de angajati, sunt doar cateva cifre care arata dezvoltarea si dinamica Grupului Teleperformance.
    Teleperformance Romania si-a inceput activitatea in 2004, si imediat a devenit lider pe piata serviciilor de call center externalizate. Din 2004 si pana in prezent echipa Teleperformance Romania a crescut, numarand azi mai mult de 850 de persoane care furnizeaza servicii pentru principalii jucatori de pe piata romaneasca, din diverse domenii precum: banci, societati de asigurari si operatori de telecomunicatii.
    Sa fi angajat al Teleperformance Romanaia insemana sa faci parte dintr-un grup dinamic si multicultural unde esti incurajat inca de la bun inceput sa-ti exploatezi potentialul la maxim.

    Cerinte

    Absolvent/a de studii superioare
    Experienta in recrutare in diferite arii
    Cunostinte MS Office cel putin nivel mediu;
    Experienta in BPO constituie un avantaj;
    Limba engleza nivel avansat;
    Orientare spre rezultate, proactivitate;
    Abilitati de negociere si persuasiune;
    Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare şi relationare
    Capacitatea de a urmari și soluționa mai multe proiecte de recrutare/ selectie în paralel

    Responsabilitati

    Gestionarea procesului de recrutare si selectie, prin:intocmirea profilului candidatului, elaborarea si postarea anunturilor de recrutare,
    Activitati de cautare de candidati prin identificarea celei mai potrivite strategii de cautare (headhunting, cautare in diferite baze de date, solicitare de recomandari interne/ externe, etc.),
    Screening de cv-uri si analiza candidaturilor,
    Sustinerea de interviuri face to face si telefonice,
    Comunicarea feedback-urilor catre candidati.
    Inregistrarea informatiilor in baza de date si emiterea de rapoarte periodice de recrutare.