Specialist Credit Control

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.

    Cerinte

    o Studii superioare;
    o Experienta in una sau mai multe dintre urmatoarele arii: colectare debite, monitorizare credit, relatii clienti;
    o Spirit de echipa;
    o Cunoasterea si utilizarea pachetului Microsoft Office (MS Word, MS Excel);
    o Orientare catre client;
    o Abilitati foarte bune de organizare, planificare si prioritizare;
    o Abilitatea de a lua decizii.

    Responsabilitati

    - Monitorizează cazurile zilnice (depăşiri ale limitelor de credit), asigurând rezolvarea fiecărui caz conform cu procedurile în vigoare;
    - Contactează (telefonic, e–mail, fax, etc.) clienţii (rezidenţiali şi business) care prezintă depăşiri ale limitelor de credit, îi informează în legătură cu politicile de limită de credit, solicită plăţi în avans sau garanţii şi negociază condiţiile plăţilor;
    - Răspunde apelurilor de la clienţi (rezidenţiali şi business) şi le furnizează acestora informaţii despre activităţile de control a expunerii vis-a-vis limită de credit (ex: date despre limitele de credit, condiţii contractuale referitoare la credite). Când este necesar, rezolvă problemele ridicate de clienţi (referitoare la controlul creditelor);
    - De câte ori este necesar, oferă informaţii clienţilor contactaţi cu privire la facturare (ex: data emiterii facturii, scadenţa, metode de plată);
    - Aplică/elimină diverse măsuri administrative pentru gestionarea limitelor de credite alocate clienţilor (ex: restricţionează apelurile de ieşire pentru o anumită destinaţie sau pentru toate destinaţiile, anulează restricţia aplicată);
    Investighează toate cazurile de trafic depăşit primite de la Departamentul Prevenirea Fraudelor;
    - Înregistrarea corectă şi la timp a datelor/rezoluţiilor aferente cazurilor tratate (conform procedurilor stabilite);
    - Procesează reclamaţiile scrise şi verbale (aferente controlului expunerii vis-a-vis limita de credit) într-o manieră politicoasă şi profesională pentru a rezolva orice problemă în aria sa de competenţă;0
    - Participă activ la proiecte din domeniul controlului expunerii vis-a-vis limita de credit;
    - Contribuie la instruirea noilor colegi, informandu-i despre procedurile serviciile/produsele existente;
    - Se comportă ca un angajat cu experienţă, reprezentând un exemplu de performanţă profesională şi atitudine pozitivă pentru colegii sai;
    - Transmite conducerii, la momentul oportun, problemele aferente controlului expunerii vis-a-vis limite de credit; asigură feedback proactiv echipei de conducere pentru îmbunătăţirea calităţii serviciilor furnizate.