Secretar Administrativ

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ExpertMind active.


Vezi toate job-urile Secretar Administrativ active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: ExpertMind
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 19.07.2017
    Scurta descriere a companiei


    ​​​​​​​Societatea ExpertMind este nominalizata cu locul I in Topul firmelor de contabilitate din Iasi. Societatea ofera servicii complete si solutii inovative in domeniul financiar-contabil urmarind optimizarea costurilor, eficientizarea timpului si dezvoltarea durabila a colaboratorilor.

    Specializati in servicii: contabile, juridice, resurse umane, recuperari creante, consultanta fiscala si manageriala, in cei 10 ani de activitate am raspuns cu profesionalism pana si celor mai exigente cerinte, ajungand in prezent sa detinem un portofoliu de peste 1.000 de clienti multumiti si peste 250 de controale de succes.

    Suntem mereu in cautarea unor noi moduri de a creste si de a deveni mai buni. De aceea, imbratisam cu bucurie prezenta oamenilor dinamici si pasionati, care pot combina cunostintele lor si dorinta de a creste cu scopul de a obtine rezultate excelente. Indiferent de experienţa dumneavoastra, Expert Mind va poate oferi multe provocari interesante, un mediu prietenos de lucru si oportunitati de dezvoltare profesionala.

    Daca te caracterizeaza integritatea, responsabilitatea, lucrul in echipa, excelenta si gandirea proactiva si doresti sa faci parte din ceva important, hai sa discutam!

    ​​​​​​​

    Cerinte

    Ce candidat asteptam in perioada imediat urmatoare la interviu?

    -Pozitiv, dispus sa invete si sa se dezvolte alaturi de noi pe termen lung
    -Organizat si extrem de atent la detalii
    -Sa-i placa sa lucreze in echipa si sa fie dispus sa-si ajute colegii
    -Experimentat in utilizarea calculatorului: Microsoft Office si a Internetului
    -Ferm in respectarea cu strictete a sarcinilor de lucru si a termenelor limita;

    Responsabilitati

    Ce responsabilitati principale o sa desfasoare viitorul nostru coleg?

    -Ordoneaza si organizeaza dosarele financiar contabile si de resurse umane in cadrul societatii si le pregateste in vederea predarii catre clienti;
    -Activitatile sunt de tipul: sortare, arhivare, listare, centralizare, tehnoredactare, scanare.

    Alte informatii

    Ce ii oferim?

    -Salariul peste medie si bonuri de masa pe care le va primi de fiecare data fara intarziere;
    -Bonusuri de fidelizare, bonusuri suplimentare;
    -Programe de dezvoltare personala;
    -Cheltuieli de transport decontate;
    -Asigurare privata de sanatate;
    -Atmosfera de lucru placuta;
    -Evenimente interne si in afara societatii cu echipa;
    -Zi de nastere libera.

    Daca te potrivesti cu descrierea de mai sus, aplica imediat. In aceasta vara avem programate multe evenimente frumoase si si am dori sa ne bucuram impreuna de tine!