Tactical Specialist - Billing

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Tactical Specialist - Billing active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    Our client is a leading global professional services company, providing a broad range of services and solutions in strategy, consulting, digital, technology and operations.
    Responsible for the International Logistics billing process for the covered GeoMarket(s), ensuring billing accuracy and timeliness in order to prevent contract spend leakage with the Global Sourcing Center- international supply base.

    Requirements:

    - Excellent verbal, written, and quantitative skills with strong attention to detail;
    - Proven task management skills with the ability to manage multiple tasks at one time, have a sense of urgency and know how to prioritize workload;
    - Must have excellent organizational and follow up skills;
    - Must be a goal oriented team player and be adaptable in a fast paced, changing environment;
    - Expertise in Microsoft Excel with proficiency in other Microsoft Applications.

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    - Understand application of Global Sourcing contracts and pricing structures to prevent contract spend leakage;
    - Review supplier support documents and delivery tickets/Transport documents;
    - Validate planned costs compared with supplier invoice amount and identify deviations, if a deviation is identified, the supplier must be informed;
    - Generate Different Application, according to the information provided in the Export form and the information registered;
    - Enter in SharePoint Transport Document Number, Forwarder Name (if not available), Freight Cost, Gate 3 and 4;
    - Serve as focal point of contact for supplier billing;
    - Serve as applications champion. Communication;
    - Identify means for improving contracts models and billing processes;
    - Flexibility to cross train and learn other Logistics team functions.

    Job Code: 130717AI