Group & Bancassurance Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile NN România active.


Vezi toate job-urile Group & Bancassurance Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: NN România
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.08.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    NN este prima companie internațională de asigurări de viață care a intrat pe piața locală, în 1997, iar de 14 ani activează și pe segmentul pensiilor private, fiind lider pe piețele de profil. Totodată, NN s-a extins în ultimii ani în România și pe segmentele asigurărilor de sănătate și de locuință. În prezent, NN are aproximativ 500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări și susține peste 2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii, un sfert din populația activă a României, să protejeze tot ceea ce contează mai mult pentru ei.

    NN România în cifre:
    25 de ani de prezență pe piața locală
    500 de angajați și 1.600 de consultanți financiari și manageri în forța de vânzări
    2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii private

    Cote de piață
    34,95% în segmentul asigurărilor de viață
    11,1% în segmentul asigurărilor de sănătate
    55,29% în segmentul pensiilor private facultative (Pilonul III) la nivel de active
    34,31% în segmentul pensiilor private obligatorii (Pilonul II) la nivel de active

    Conform rapoartelor Autorității de Supraveghere Financiară la 30.09.2022.

    Cerinte

    Studii : Universitare (economice, tehnice, s.a.)

    Experienta relevanta: De preferat un an experienta in industria asigurarilor.

    Cunostinte speciale:

    - Cunostinte PC — medii ( Microsoft Office- Excel, Word, Acces, Power Point,Outlook)

    - Limba engleza — mediu

    Competente:

    - Orientare catre client

    - Lucru in echipa

    - Curaj si incredere in sine

    - Atentie la detaliia

    - Capacitate de invatare si investigare

    - Rezistenta la stress

    - Integritate

    Responsabilitati

    1. Evaluarea riscului

    Realizeaza verificarile necesare si care se refera in principal la: documentele trimise in vederea analizarii riscurilor, precum si la datele tehnice introduse in sistemul electronic si se asigura de conformitatea acestora cu documentele de solicitare a asigurarii transmise de client.
    Stabileste daca sunt necesare informatii suplimentare pentru clasificarea riscului; in caz afirmativ decide asupra listei acestora (investigatii / documente medicale, informatii tehnice, etc).
    Analizează şi interpretează informaţiile, pe baza ghidurilor de evaluare aplicabile şi în conformitate cu standardele şi obiectivele companiei. Evalueaza riscul din punct de vedere ocupational, sport, hobby, rezidential, medical si financiar. Stabileşte rezultatul final al evaluării solicitării de asigurare.
    ransmite concluziile evaluarii documentatiei pentru a fi validate de catre un alt analist de risc din echipa de lucru;
    Valideaza concluziile altor analisti de risc;
    Întocmeşte dosare specifice pentru cazurile reasigurate. Documentează şi argumentează cazul pe care îl adresează companiei de reasigurare.
    Inregistreaza in sistemul informatic specific concluziile evaluarii si statutul solicitarilor care au fost validate (emise) / respinse / amanate.
    Reanalizeaza riscurile aferente dosarelor de asigurare de fiecare data cand este necesar dupa stabilirea concluziei initiale.
    Asigură uniformitate şi consistenţă între rezultatele evaluărilor.


    2. Administrarea contractelor incheiate

    Gestioneaza toate modificarile aparute dupa emiterea politei de asigurare.
    Inregistreaza modificarile solicitate de clienti in baza de date specifica;


    3. Oferte personalizate

    Analizeaza informatiile primite cu scopul definirii si propunerii unor solutii adaptate particularitatii cerintelor clientilor; in acest scop intocmeste documentatia necesara si colaboreaza cu alte persoane/divizii/departamente implicate, respectiv cu Forta de Vanzari;


    4. Informarea Clientilor

    Intocmeste si transmite catre clienti scrisori de informare cu privire la rezultatele solicitarilor acestora, pe tot parcursul evaluarii cererilor si derularii contractelor.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (39)