REFERENT RETENTIE CLIENTI - RESPONSABILITATI DE TEAM LEADER

Angajator: Alpha Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.06.2017
    Scurta descriere a companiei

    ALPHA BANK ROMANIA is part of the largest Greek financial group, Alpha Bank Group, with more than 140 years experience in banking sector. The first foreign bank to come to Romania after 1990, ALPHA BANK ROMANIA provides the whole range of products and services to the consumer market segment as well as complex banking solutions to the business and corporate customers.The applicants will have the great opportunity to join an important organization whose values are: innovation, honesty, flexibility, intelligence and reliability.

    Cerinte


    • Studii superioare finalizate/ in curs de finalizare;
    • Bune abilitati de comunicare;
    • Cunostinte PC (word, excel etc);
    • Experienta in activitati de telemarketing/ vanzari (orice domeniu) constituie un avantaj;

    Responsabilitati


    • Defineste campanii de telemarketing si construieste scenarii de vanzare adecvate;
    • Administreaza aplicatiile suport folosite pentru activitatea de telemarketing (Contact Center Outbound etc);
    • Contacteaza clientii si/ sau potentialii clienti prin telefon si/sau email pentru a le prezenta oferta de produse si servicii a Bancii in cadrul campaniilor de telemarketing (outbound si inbound);
    • Executa scenarii de vanzare pentru campaniile de data base marketing (vanzari) si urmareste realizarea obiectivelor stabilite;
    • Stabileste intalniri cu clientii pentru forta de vanzari in vederea finalizarii vanzari;
    • Efectueaza operatiuni de introducere date in aplicatiile suport folosite pentru activitatea de telemarketing;
    • Mentine relatia cu clientii (reveniri, oferirea de informatii suplimentare) pe perioada derularii procesului de vanzare;
    • Efectueaza interviuri telefonice cu clientii (sondaje de satisfactie a clientilor, obtinerea de feedback din partea clientilor);
    • Pregateste si furnizeaza rapoarte de activitate catre management;
    • Efectueaza instruirea colegilor din echipa.