Responsabil Furnizori-Clienți
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ICAP GROUP active.Vezi toate job-urile Responsabil Furnizori-Clienți active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | ICAP GROUP |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 08.06.2017 |
Remote work: | On-site |
ICAP Group - cu 1.300 angajati – este unul dintre cele mai de succes Grupuri din Sud-Estul Europei, cu prezenta puternica in Romania, Grecia, Bulgaria, Serbia, Bosnia si Hertegovina si Cipru.
ICAP Group este una dintre putinele companii in Europa recunoscute drept “Credit Rating Agency” de catre European Securities and Markets Authority (ESMA).
In Romania, ICAP Group opereaza prin subsidiarele sale ICAP Romania, ICAP Employment si Cycle European, locate in cladirea Global City Center in Bucuresti, generand 4.7 milioane € cifra de afaceri in 2014 si avand in prezent peste 400 de angajati.
Icap angajeaza pentru unul din clientii sai- cel mai mare lant de magazine pe piata din Romania
Atentie la detalii;
Capacitatea de a efectua sarcini rutiniere;
Capacitate de organizare si planificare;
Cunostinte avansate PC: Outlook, Excel (VLOOKUP ), Word.
Gestionarea incasarii/compensarii creantelor la scadenta, a ordinelor de compensare, a facturilor de Credit Note
Mentinerea relatiei cu furnizorii/clientii din portofoliul alocat
Urmareste incasarea/compensarea creantelor la scadenta
Urmareste primirea facturilor de Credit Note pentru discounturile provizionate pentru fiecare furnizor si inregistrarea acestora
Gestioneaza emiterea facturilor catre clienti si transmiterea acestora catre clienti;
Gestioneaza intocmirea Ordinelor de Compensare, transmiterea lor catre clienti
Urmareste realizarea KPI-urilor stabiliti pentru departamentul de AP/AR lunar
Mentine relatia cu furnizorii/clientii din portofoliul alocat pentru clarificarea problemelor care tin de activitatea departamnetului AP/AR
Transmiterea diverselor rapoarte solicitate pentru tranzactiile derulate de furnizor (eg. desfasuratoare plati, confirmari solduri, fise de cont, PVS, etc)
Faciliteaza relatia dintre furnizori si departamentul Buying pentru clarificarea problemelor
Gestioneaza transmiterea confirmarilor de solduri catre furnizori/clienti bianual
Completarea centralizatorului privind diferentele de solduri
Supervizeaza reconcilierea furnizor/client
Receptioneaza Credit Note
Clearing zilnic cont 408020, Clearing zilnic conturi 411;
Preia responsabilitățile si sarcinile colegilor pe perioada vacantelor acestora conform distribuirii efectuate de superior
Participa activ in perioada auditului intern si extern;
Deprinde lucrul cu sistemele de operare folosite in companie.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Manager Clienți Business (227458) BUCURESTI, | |
Specialist Furnizori (entry level) - Hibrid Hybrid | |
Specialist Relatii Furnizori (entry level) - Hibrid Hybrid | |
Vezi job-uri similare (169) |
Raporteaza eroarea la