Responsabil Furnizori-Clienți

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ICAP GROUP active.


Vezi toate job-urile Responsabil Furnizori-Clienți active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: ICAP GROUP
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 08.06.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ICAP Group - cu 1.300 angajati – este unul dintre cele mai de succes Grupuri din Sud-Estul Europei, cu prezenta puternica in Romania, Grecia, Bulgaria, Serbia, Bosnia si Hertegovina si Cipru.
    ICAP Group este una dintre putinele companii in Europa recunoscute drept “Credit Rating Agency” de catre European Securities and Markets Authority (ESMA).
    In Romania, ICAP Group opereaza prin subsidiarele sale ICAP Romania, ICAP Employment si Cycle European, locate in cladirea Global City Center in Bucuresti, generand 4.7 milioane € cifra de afaceri in 2014 si avand in prezent peste 400 de angajati.

    Cerinte

    Icap angajeaza pentru unul din clientii sai- cel mai mare lant de magazine pe piata din Romania

    Atentie la detalii;
    Capacitatea de a efectua sarcini rutiniere;
    Capacitate de organizare si planificare;
    Cunostinte avansate PC: Outlook, Excel (VLOOKUP ), Word.

    Responsabilitati

    Gestionarea incasarii/compensarii creantelor la scadenta, a ordinelor de compensare, a facturilor de Credit Note
    Mentinerea relatiei cu furnizorii/clientii din portofoliul alocat
    Urmareste incasarea/compensarea creantelor la scadenta
    Urmareste primirea facturilor de Credit Note pentru discounturile provizionate pentru fiecare furnizor si inregistrarea acestora
    Gestioneaza emiterea facturilor catre clienti si transmiterea acestora catre clienti;
    Gestioneaza intocmirea Ordinelor de Compensare, transmiterea lor catre clienti
    Urmareste realizarea KPI-urilor stabiliti pentru departamentul de AP/AR lunar
    Mentine relatia cu furnizorii/clientii din portofoliul alocat pentru clarificarea problemelor care tin de activitatea departamnetului AP/AR
    Transmiterea diverselor rapoarte solicitate pentru tranzactiile derulate de furnizor (eg. desfasuratoare plati, confirmari solduri, fise de cont, PVS, etc)
    Faciliteaza relatia dintre furnizori si departamentul Buying pentru clarificarea problemelor
    Gestioneaza transmiterea confirmarilor de solduri catre furnizori/clienti bianual
    Completarea centralizatorului privind diferentele de solduri
    Supervizeaza reconcilierea furnizor/client
    Receptioneaza Credit Note
    Clearing zilnic cont 408020, Clearing zilnic conturi 411;
    Preia responsabilitățile si sarcinile colegilor pe perioada vacantelor acestora conform distribuirii efectuate de superior
    Participa activ in perioada auditului intern si extern;
    Deprinde lucrul cu sistemele de operare folosite in companie.


    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (169)