CRM /Loyalty Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Personnel Outsourcing active.


Vezi toate job-urile CRM /Loyalty Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internet - eCommerce active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Personnel Outsourcing
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internet - eCommerce
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.05.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate.

    Cerinte

    - studii superioare finalizate- preferabil in domeniul economic/marketing;
    - experienta de minim 2-3 ani in derularea de campanii de marketing, loializare clientii si in CRM.
    - experienta in lucrul cu baza mari de date
    - intelegere a conceptelor de statistica matematica de baza (cunostinte avansate reprezinta un avantaj major)
    - experienta in reatail si marketing online – avantaj
    - bune abilitati de organizare, planificare si atentie la detaliu;
    - capacitate foarte buna de prioritizare;
    - asertivitate si un bun management al conflictelor;
    - limba engleza – nivel avansat;

    Responsabilitati

    - Analizarea profilul clientilor, si propunerea de linii generale ale strategiei de loializare, fidelizare si retentiee pe fiecare segment de clienti in parte
    - Participa activ la integrarea comunicarii pe canalele alocate (sms, email, direct-mail, call-center, online) cu toate celelalte canale de comunicare;
    - Stabileste profilele clientilor, analizeaza comportamentul de cumparare al acestora si implementeaza strategia pe fiecare segment de client;
    - In functie de profilele clientilor propune variante de campanii de achizitie, retention, loializare, etc
    - Implementeaza programul de loializare al companiei, executa si urmareste derularea campaniilor de marketing direct desfasurate de companie prin canalele de comunicare utilizate si respectiv cele preferate de client (sms, email, direct mail, call-center, online)
    - Estimeaza rezultatele campaniilor propuse ca etapa de validare si executie a acestora, urmareste evolutia rezultatelor pe perioada derularii acestora, analizeaza rezultatele si realizeaza un raport de recomandari post-implementare
    - Masoara eficacitatea campaniilor de marketing si masoara gradul de retentie si de valorificare a clientilor;
    - Coordoneaza pregatirea materialele si vizualurile necesare campaniilor inhouse sau prin agentii de publicitate agreate;
    - Propune parteneriate si campanii de co-marketing pentru loializarea si retentia clientilor
    - Monitorizarea concurentei pe piata de fashion si sport.
    - Urmarirea atenta a rezultatelor campaniilor si strategiilor derulate si monitorizarea indicatorilor de performanta. Realizarea de rapoarte periodice

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    6500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    4500 - 5500 RON NET / luna
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (136)