Customer Service Intern @ Coca-Cola HBC

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Coca-Cola HBC Romania active.


Vezi toate job-urile Customer Service Intern @ Coca-Cola HBC active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internship active pe Hipo.ro

Angajator: Coca-Cola HBC Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Internship
  • Tip job: part-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 19.06.2017
    Remote work: On-site

    Să lucrezi la Coca-Cola HBC nu este o sarcină pentru oricine. Suntem o companie antreprenorială, care operează pe piețe dinamice și trebuie să gândim  și să ne descurcăm prin forțe proprii, să reacționăm rapid la schimbările afacerii noastre care au loc în fiecare minut. Trebuie să știi că dacă vedem la tine calitățile noastre – energie, abilitatea de a lucra în echipă și o gândire rapidă și flexibilă, atunci vom face tot posibilul să te ajutăm să ți le dezvolți în continuare. Acest parcurs poate fi rapid și solicitant. Dar dacă ești tipul nostru de angajat, o să iubești fiecare minut petrecut astfel. Oportunitățile, expansiunea și suportul de care ai nevoie – toate se află aici.

    Departamentul Customer Service & Cold Drinks Operations face parte din aria Comercial, alături de Key Accounts și Sales. Acesta este permanent în contact cu peste 70.000 de clienți din întreaga țară, astfel încât tu să te poți bucura în fiecare zi de o Coca-Cola rece. Departamentul de Customer Service reprezintă punctul de contact dintre clienți, distribuitori și organizație. Acesta asigură servicii rapide și proactive de rezolvare a solicitărilor primite, de informare și de suport pentru clienți, distribuitori, colegii din vânzări.

    În calitate de Intern în Coca-Cola HBC Romania îți vei putea dezvolta cunoștințele și abilitățile profesionale prin implicarea în activitățile specifice departamentului

    • Te implici activ în activitățile specifice departamentului de Customer Service
    • Menții comunicarea cu clienții, distribuitorii și colegii din vânzări, informând despre produse noi, livrări, promoții, modificări de prețuri, situații de lipsă a stocului 
    • Analizeazi date și contribui la realizarea rapoartelor de vânzări
    • Învați să opereze în sistemul SAP comenzi, verificări, facturi
    • Contribui cu idei noi pentru optimizarea activităților specifice departamentului 
    Ce cautam:
    • Studii superioare în curs (an 2-3 sau master)
    • Implicare în activități extracurriculare (ONG, participări la conferințe, lucrări științifice, voluntariat)
    • Limba engleză – nivel mediu;
    • Cunoștințe MS office – nivel mediu;
    • Orientare către client;
    • Atenție la detalii;
    • Orientare către rezolvare probleme;
    • Planificare și organizare;
    • Abilități de analiză primară;
    • Abilități de comunicare;
    Ce iti oferim? 
    • 3 luni de dezvoltare in Departamentul de Customer Service si ocazia de a invata de la profesionisti de top intr-un mediu competitiv; 
    • Posibilitatea de a continua alaturi de echipa Coca-Cola HBC si dupa aceste 3 luni;
    • In plus, am gandit pentru tine un pachet salarial competitiv, peste media pietei din FMCG.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI, Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (474)