Financial Controller

Angajator: EXCON CONSULTANTA
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 29.03.2017
    Scurta descriere a companiei

    Infiintata in anul 2004, EXCON CONSULTANTA este o companie de consultanta in resurse umane, specializata in activitati de recrutare si selectie de personal.

    Activitatea desfasurata de EXCON CONSULTANTA porneste de la rolul strategic al resurselor umane in organizatii si de la necesitatea fiecaruia dintre noi de a reusi sa faca fata provocarilor lansate de piata muncii din Romania.

    Metodele si tehnicile de selectie folosite de specialistii firmei sunt diferite, in functie de natura posturilor pentru care se efectueaza selectia, precum si de cerintele de ordin psiho-profesional necesare candidatilor pentru a se putea inscrie intr-un anumit tipar specific unei organizatii.

    OBIECTIVUL EXCON CONSULTANTA este identificarea celei mai potrivite persoane pentru postul oferit, astfel incat serviciile oferite se adreseaza atat angajatorilor, cat si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca (absolventi ai unor institutii de invatamant superior cu sau fara experienta, precum si absolventi de studii medii cu diverse calificari).

    In plus, activitatea de recrutare si selectie vizeaza intr-un procent insemnat tineri absolventi, oferind acestora sansa de a ocupa locuri de munca ce ofera conditii atractive de desfasurare a activitatii, pachete salariale motivante, precum si posibilitatea formarii profesionale la inceput de cariera.

    Cerinte

    Pentru unul dintre clientii nostri, o companie in plina dezvoltare ce ofera solutii complexe de consultanta financiara, cautam un Financial Controller hotarat si dornic sa invete!

    Cerinte
    - Studii superioare finalizate (studiile economice reprezinta un avantaj);
    - Cunostinte avansate de Microsoft Office;
    - Experienta operare in softuri de contabilitate reprezinta un avantaj;
    - Minim 6 luni experienta in munca;
    - Cunoasterea limbii engleze, la nivel avansat;
    - Initiativa, orientare spre solutii si rezultate;
    - Gandire analitica si atentie la detalii;
    - Capacitate de a lucra cu temene limita, atitudine proactiva si adaptabila la schimbare;
    - Abilitati de relationare si lucru in echipa.

    Responsabilitati

    - Intocmeste raportarile financiare;
    - Coordoneaza activitatile de planificare strategica a resurselor financiare;
    - Verifica permanent corectitudinea alocarii si inregistrarii in contabilitate a operatiunilor pe centre de cost;
    - Asigura executia bugetului anual comparativ cu valorile previzionate, furnizeaza analiza variatiilor, propune solutii de optimizare;
    - Ofera suport in realizarea planurilor si bugetului companiei, furnizeaza analize pe fiecare activitate in parte, in vederea elaborarii bugetului general;
    - Realizeaza analiza economica a situatiilor financiar.

    Alte informatii

    Beneficii
    - Pachet salarial competitiv;
    - Valorificarea competentei;
    - Feedback permanent;
    - Posibilitati de avansare;
    - Stabilitate profesionala.