OFFICE ASSISTANT
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Dacris active.Vezi toate job-urile OFFICE ASSISTANT active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Dacris |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 14.04.2017 |
Remote work: | On-site |
La 20 de ani, am putea spune că suntem tineri, dar pentru o companie românească, 20 de ani de experienţă contează! Iar experienţa ne-a învăţat că valoarea unei companii este dată de oamenii care fac parte din ea.
Noi suntem Dacris şi oferim soluţii personalizate pentru birouri. Vino să ne spui cine eşti tu şi să ne cunoaştem mai bine. Sigur ne vom împrieteni şi poate vom şi lucra împreună.
Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte:
- studii superioare;
- experienta de cel putin 1 an intr-o activitate similara, intr-o companie cu aprox. 200 de angajati;
- capacitate de structurare/sinteza a informatiilor;
- calm, diplomatie si orientare catre client;
- abilitatea de a lucra cu mai multe task-uri in acelasi timp;
- atitudine proactiva;
- persoana placuta, amabila, atitudine pozitiva;
- engleza nivel avansat;
- cunostinte operare PC la nivel avansat (Word, Excel, PowerPoint).
Noua noastra colega va avea ca principale sarcini:
- sa asigure legatura intre reprezentantii managementului si celelalte departamente;
- sa efectueze activitati specifice de secretariat (administrare corespondenta, preluare/redirectionare apeluri, faxuri, e-mailuri, inregistreaza/scaneaza/indosariaza/arhiveaza documente);
- sa asigure o buna desfasurare a activitatilor de primire – sa intampine vizitatorii, clientii sau reprezentantii acestora, sa anunte personalul firmei cu privire la sosirea acestora si/sau sa-i indrume catre sala de intalniri;
- sa asigure protocolul pentru diverse intalniri si sedinte;
- sa desfasure activitati de redactare/tehnoredactare si/sau traducere;
- sa faca rezervari pentru deplasari: avion, cazare;
- alte sarcini trasate, in limita competentelor.
- contract de munca perioada nedeterminata;
- bonuri de masa;
- transport asigurat;
- mediu de lucru placut.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Personal de Serviciu Otopeni (f/m) Otopeni, | |
Personal Serviciu Otopeni Part-time 4 h(f/m) Otopeni, | |
Vanzator Otopeni, Calea Bucurestilor (f/m) Otopeni, | |
Vezi job-uri similare (8) |
Raporteaza eroarea la