Inbound agent

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Credit Europe Bank (Romania) active.


Vezi toate job-urile Inbound agent active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Credit Europe Bank (Romania)
Domeniu:
  • Altele
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.03.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Credit Europe Bank Romania asigură o gamă largă de produse şi servicii către persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii, prin intermediul unei reţele alcătuite din 57 de sucursale, agenţii şi puncte de lucru, precum şi prin canale alternative de distribuţie: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet şi Phone Banking.
    Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi la www.crediteurope.ro, www.cardavantaj.roprecum

    În 2013 Credit Europe Bank (România) S.A. a aniversat 20 de ani de prezenţă pe piaţa locală. Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, banca activează încă din 1993 sub titulatura Banca de Credit Comercial şi Industrial, ulterior ca Finansbank (2000) şi apoi, din 2007, în urma unui proces de rebranding, sub numele de Credit Europe Bank România.
    Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi pe www.crediteurope.ro; www.cardavantaj.ro si www.optimocard.ro

    Cerinte

    - Excellent verbal and written communication skills;
    - Good knowledge of English (spoken and written);
    - Team-player, customer oriented;
    - Problem solving attitude, pro-active;
    - Reliable, dedicated;
    - Availability for working in shifts;
    - Stress resistance.

    Responsabilitati

    Responsabilities:

    CONTACT CENTER - INBOUND AGENT

    - Handle and solve customer requests;
    - Handle and solve customer complaints;
    - Follow up customer requests and, if necessary, initiate outgoing calls;
    - Provide information to the customers regarding the products and services of the bank;
    - Perform other tasks requested by supervisor.

    Alte informatii

    All applications are treated confidentially. Only selected candidates for an interview will be contacted, the remaining applications will be stored in the Credit Europe Bank database for future opportunities.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (56)