Economist Creanțe - Clienți

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile METRO Romania active.


Vezi toate job-urile Economist Creanțe - Clienți active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: METRO Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.06.2016
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    METRO is a championing Independent Business. For the fourth consecutive year, we are certified as "Top Employer 2024", a certification that places us in the top of the best employers in Romania and Europe. As an international leader in wholesale and METRO's largest sales line, we are passionate about supporting the growth of over 24 million customers, which means 24 million different challenges, ambitions and dreams. We are more than just a supplier; we are trusted relationship builders who understand and anticipate our customers' needs. We have unique food expertise, an outstanding global perspective and decades of experience to ensure they have the best products, services and technologies to succeed. Our team is focused on success, so we look confidently to the future. Our global employer branding campaign "Shape the M" is a recognition of the contribution each METRO Romania employee makes to the success of the company.

    Cerinte

    • Studii superioare economice
    • Experiență în domeniul financiar-contabil
    • Cunoștințe de legislație contabilă și fiscală
    • Bune cunoștințe de operare calculator (MS Office Excel, SAP)
    • Cunoștințe limba engleză
    • Competență socială și abilitatea de a lucra în echipă
    • Orientare către rezultat

    Responsabilitati

    • Introduce și verifică veniturile cu decontare ulterioară ale companiei
    • Urmărește încasarea debitelor din veniturile ulterioare
    • Comunică activ cu partenerii comerciali în vederea reconcilierilor lunare
    • Realizează activități specifice de închidere de lună, conform graficelor stabilite
    • Gestionează contractele comerciale și anexele aferente
    • Întocmește rapoarte periodice conform activităților din cadrul departamentului
    • Emite facturi de prestări servicii atât către clienții externi cât și către societățile din cadrul grupului

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (80)