Office Manager - Hibrid
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 16.06.2024 |
Remote work: | Hybrid |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
- Diploma de bacalaureat;
- Experienta minima de 1 an intr-un rol similar sau intr-o pozitie administrativa.
- Abilitati in utilizarea pachetului Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
- Cunostinte in utilizarea echipamentelor de birou (imprimante, scannere);
- Capacitatea de a redacta si edita documente oficiale si corespondenta;
- Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini simultan si de a respecta termenele limita;
- Capacitatea de a se adapta rapid la schimbarile de prioritati si de a rezolva problemele pe masura ce apar.
- Realizarea anexelor privind rapoartele de evaluare;
- Tiparirea rapoartelor de evaluare;
- Indosarierea rapoartelor de evaluare;
- Corespondenta fizica si e-mail;
- Preluarea si organizarea apelurilor de pe telefonul fix, precum si a acelor telefoane la care colegii nu au putut raspunde, in vederea rezolvarii cat mai rapide a solicitarilor;
- Organizarea stocurilor: papetarie, protocol, alte obiecte;
- Scanarea documentelor si mentinerea arhivei de documente de la colegi si colaboratorii din teritoriu.
Locatie: Gara de Nord
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Office manager Aplica fara CV | |
Back-office manager Bucuresti BUCURESTI, Ilfov, | |
Account Manager - Back Office BUCURESTI, Alt oras, | |
Vezi job-uri similare (84) |
Raporteaza eroarea la