Operator Call Center
Angajator: | Teamland |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 10.06.2024 |
Remote work: | On-site |
Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.
Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.
Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.
Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.
Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.
Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.
Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.
Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă;
Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și de a gestiona multiple sarcini simultan;
Empatie și capacitatea de a trata clienții cu respect și profesionalism;
Abilități bune de rezolvare a problemelor și de luare a deciziilor în timp real;
Oferirea suportului clienților prin telefon, e-mail, chat sau alte canale de comunicare;
Răspunderea promptă la întrebările și preocupările clienților în legătură cu produsele sau serviciile companiei;
Asigurarea unei experiențe pozitive a clienților prin furnizarea de soluții eficiente și îndrumare adecvată;
Colaborarea cu departamentele interne pentru a rezolva problemele clienților și a îmbunătăți procesele;
2200 lei NET + Tichete masa 40 lei/zi + 1200 lei Benefit + Bonus lunar de performanta si alte beneficii;
PROGRAM L-V 09-18;
LOCATIE METROU TINERETULUI;
- Bonus de performanta
- Bonus anual
- Prime de vacanta
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Training-uri
- Cursuri
- Abonament Bookster
- Poate alege beneficiile dorite in limita unui buget
- Laptop
- Telefon mobil
- Tichete de masa
- Tichete de vacanta
- Tichete cadou
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Operator call center Italiana - Bucuresti (prezenta fizica) Aplica fara CV | |
Operator call center- italiana/franceza/germana/spaniola/portugheza Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (77) |
Raporteaza eroarea la