Primii Pasi Catre o Cariera de Succes – Rasfoieste Ghidul pentru Tinerii Ambitiosi
Credit Risk Assistant
Angajator: | IHM Total Consult Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | temporar |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 20.05.2024 |
Remote work: | Hybrid |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover.
All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience.
Suntem în căutarea unui Credit Risk Assistant dedicat și orientat spre detalii pentru a se alătura echipei noastre din departamentul de gestionare a riscurilor de credit pentru compania AS 24. Responsabilitățile acestei poziții sunt cruciale pentru menținerea integrității financiare a companiei și asigurarea unui proces eficient de gestionare a riscului de credit.
Cerinte:
Abilități excelente de colaborare și comunicare.
Experiență în gestionarea riscului de credit sau domenii conexe (un avantaj).
Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și sub presiune.
Monitorizarea și controlul contractelor, solicitării limitelor de credit și garanțiilor transmise de Departamentul Vânzări, verificând respectarea grilei de delegare și procesul de activare a contractelor.
Întocmirea dosarelor și solicitărilor, monitorizarea și actualizarea creanțelor și garanțiilor clienților conform politicii interne de credit.
Gestionarea procesului de reclamare, de la recuperarea întârzierilor la pregătirea documentației pentru litigii și executarea garanțiilor.
Informarea debitorilor cu privire la procedura de recuperare a creanțelor și regulile interne de organizare a compartimentului de recuperare creanțe.
Monitorizarea clienților pentru controlul datoriilor lor pe toate canalele.
Urmărirea plăților specifice și a planurilor de plată.
Asigurarea raportării precise și în timp util conform orientărilor globale.
Pachet de beneficii:
Servicii medicale Medicover conform abonamentului "Care Executive".
Concediu anual de odihnă de 23 de zile lucrătoare.
Zile libere plătite pentru sărbătorile legale conform legislației în vigoare.
Contravaloarea lunară a abonamentului de transport în comun.
Asigurare de viață încheiată cu Generali Romania.
Program de lucru: Luni - Vineri, 09:00 - 18:00
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Senior Credit Risk Analyst Aplica fara CV | |
Contabil Sef Adjunct Aplica fara CV | |
Economist - Departament Contabilitate Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (61) |
Raporteaza eroarea la