Primii Pasi Catre o Cariera de Succes – Rasfoieste Ghidul pentru Tinerii Ambitiosi
Reprezentat serviciu client - telefonic,chat, e-mail
Angajator: | Teamland |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 30.05.2024 |
Remote work: | On-site |
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.
Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.
Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.
Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.
Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.
Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.
Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.
Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă în limba [limba de lucru].
Experiență anterioară în domeniul serviciului clienți sau într-un mediu similar este un avantaj.
Capacitatea de a lucra eficient sub presiune și de a gestiona mai multe sarcini simultan.
Orientare către client și capacitatea de a răspunde la nevoile clienților cu profesionalism și empatie.
Oferirea suportului clienților prin telefon, chat și e-mail, rezolvând întrebările și problemele acestora într-un mod prompt și profesionist.
Identificarea și raportarea feedback-ului clienților pentru a îmbunătăți continuu experiența utilizatorilor.
Colaborarea cu echipele interne pentru a rezolva problemele clienților într-un mod eficient.
Salariu 2800 lei net
Tichete de masa 420 lei / luna
Spor ore de noapte 25%
Spor ore de weekend
Contract de munca perioada nedeterminata
Program: 8 ore, 5 zile din 7, de luni pana duminica (doua libere legate care pot fi in timpul saptamanii sau in weekend prin rotatie)
Locatie: Bucuresti, Sector 5
- Bonus de performanta
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Program de lucru flexibil
- Laptop
- Telefon mobil
- Tichete de masa
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid. Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Reprezentant Serviciu Clienti Aplica fara CV | |
Asistent Servicii Clienti- Front Office BUCURESTI, | |
🌟 Oportunitate de carieră în Serviciul Clienți! 🌟 Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (201) |
Raporteaza eroarea la