SECRETAR ADMINISTRATIV
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Apa Nova Bucuresti active.Vezi toate job-urile SECRETAR ADMINISTRATIV active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Apa Nova Bucuresti |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.04.2024 |
Remote work: | On-site |
Cine suntem noi?
Parte a grupului internațional Veolia, Apa Nova București este liderul operatorilor de apă și canalizare din România. Din anul 2000 Apa Nova şi-a asumat responsabilitatea de a furniza servicii esențiale sigure pentru locuitorii Capitalei, având o abordare sustenabilă, tradusă local printr-un management responsabil și optimizat al resurselor naturale epuizabile, cum este apa. În cei peste 20 de ani de activitate, Apa Nova rămâne o companie solidă și flexibilă, răspunzând în timp real condițiilor actuale ale pieței, evoluției tehnologiei și imperativelor legislației românești, pentru a asigura servicii publice sigure și de înaltă calitate.
Valori companie: responsabilitate| inovație| solidaritate| orientare către client| respect
Apa Nova București, o companie Veolia, se angajează să susțină diversitatea și incluziunea la locul de muncă, acordând aceleași oportunități tuturor candidaturilor, fără discriminare.
Nivel de studii: medii;
Nivel experiență: 1-3 ani;
Competențe de utilizare a Ms Office și Google Suite - nivel mediu;
Abilități soft: capacitatea de a se exprima corect verbal și în scris, comunicare, responsabilitate, organizare, planificare, atenție la detalii, capacitate de analiză și sinteză, de prioritizare a sarcinilor.
Preluarea, înregistrarea, distribuirea şi arhivarea corespondenţei;
Tehnoredactarea corespondenţei necesară desfăşurării activităților zilnice;
Elaborarea rapoartelor și situațiilor centralizatoare solicitate de managerul direct;
Lansarea comenzilor de produse și a bonurilor de consum;
Participarea la procedurile de casare, reforme și inventariere anuală a mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar;
Colaborarea cu diferite departamente în rezolvarea diverselor probleme administrative.
Beneficii:
Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (40 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de iarnă);
Prime și bonusuri: prime de performanță, speciale, de obiectiv, de Paște, Crăciun, vacanță, zi de naștere, prime de senioritate și cu ocazia pensionării;
Decontarea serviciilor de apă/canalizare;
Vouchere de vacanță;
Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie, 31 decembrie);
Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite;
Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală;
Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă;
Abonament gratuit la biblioteca Bookster.
Adresa locului de muncă: Str. Parcului nr. 17, sector 1
Program de lucru: 07:30 - 15:30
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Angajăm Administrative Event Coordinator Aplica fara CV | |
Administrative Event Coordinator – Part time Aplica fara CV | |
Coordonator Departament Administrativ Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (25) |
Raporteaza eroarea la