Specialist suport aprovizionare

Angajator: Auchan Retail Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.04.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Auchan Retail este o companie de familie cu o prezență internațională, o companie umană și îndrăzneață. Un comerciant care se schimbă într-o lume aflată în schimbare și care vine în întâmpinarea consumatorilor tot mai interesați de starea lor de bine – Auchan are ambiția de a le schimba viața.

    Pentru că Auchan Retail nu este doar un distribuitor, ci un comerciant care își selectează produsele și furnizorii, care își cunoaște clienții. Un comerciant care îmbină avantajele digitalului cu cele ale magazinelor fizice pentru a propune clienților săi o experiență personalizată. Un comerciant care își transformă spațiile în zone de viață și de cumpărături, de petrecere a timpului liber în mod plăcut.
    Auchan Retail este preocupat atât de clienții cât și de angajaţii şi partenerii săi, acordându-le prioritate, în toate proiectele sale.

    Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți doreșți să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite CV-ul direct pe acest site sau crează-ți cont pe site-ul Auchan, secțiunea Carieră.

    Cerinte

    Profil

    Pregatire: studii medii medii / superioare
    Cunostinte: cunostinte MS Office
    Experienta profesionala: de preferat in logistica
    Engleza obligatoriu / Franceza avantaj

    Responsabilitati

    Descrierea jobului

    Asigura emiterea comenzilor la furnizori pentru a asigura necesarul de marfa in Depozitul Central.
    Mentine o rata de detentie la nivel ridicat cu un nivel al stocului optimizat
    Gestioneaza zilnic procesul de agregarea comenzilor catre furnizori
    Analizeaza constant problemele de stock (stoc insuficient, supra stoc) si ia masuri in vederea rezolvarii
    Gestioneaza fluxul de marfa optim pentru aprovizionare, chestionand periodic cel mai bun mod de livrare in functie de rulaj si sezonalitate si propune schimbari.

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Prime de vacanta
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Abonament stomatologic
    • Asigurare medicala
    • Asigurare de viata
    • Training-uri
    • Cursuri
    • Certificari/Atestate
    • Abonament Bookster
    • Zile libere suplimentare
    • Program de lucru flexibil
    • Petreceri/evenimente companie
    • Laptop
    • Telefon mobil

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Auchan Retail Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Auchan Retail Romania >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    5000 - 5500 RON NET / luna
    Hybrid

    4000 RON NET / luna
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (82)