Specialist suport aprovizionare
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.Vezi toate job-urile Specialist suport aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Auchan Retail Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01.07.2024 |
Remote work: | On-site |
Auchan Retail este o companie de familie cu o prezență internațională, o companie umană și îndrăzneață. Un comerciant care se schimbă într-o lume aflată în schimbare și care vine în întâmpinarea consumatorilor tot mai interesați de starea lor de bine – Auchan are ambiția de a le schimba viața.
Pentru că Auchan Retail nu este doar un distribuitor, ci un comerciant care își selectează produsele și furnizorii, care își cunoaște clienții. Un comerciant care îmbină avantajele digitalului cu cele ale magazinelor fizice pentru a propune clienților săi o experiență personalizată. Un comerciant care își transformă spațiile în zone de viață și de cumpărături, de petrecere a timpului liber în mod plăcut.
Auchan Retail este preocupat atât de clienții cât și de angajaţii şi partenerii săi, acordându-le prioritate, în toate proiectele sale.
Succesul nostru l-am realizat cu oameni ca tine: motivați, implicați, responsabili și ambițioși. Dacă îți doreșți să activezi într-un mediu de lucru civilizat și colegial, cu numeroase posibilități de împlinire profesională, trimite CV-ul direct pe acest site sau crează-ți cont pe site-ul Auchan, secțiunea Carieră.
Profil
Pregatire: studii medii medii / superioare
Cunostinte: cunostinte MS Office
Experienta profesionala: de preferat in logistica
Engleza obligatoriu / Franceza avantaj
Descrierea jobului
Asigura emiterea comenzilor la furnizori pentru a asigura necesarul de marfa in Depozitul Central.
Mentine o rata de detentie la nivel ridicat cu un nivel al stocului optimizat
Gestioneaza zilnic procesul de agregarea comenzilor catre furnizori
Analizeaza constant problemele de stock (stoc insuficient, supra stoc) si ia masuri in vederea rezolvarii
Gestioneaza fluxul de marfa optim pentru aprovizionare, chestionand periodic cel mai bun mod de livrare in functie de rulaj si sezonalitate si propune schimbari.
- Bonus de performanta
- Prime de vacanta
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament stomatologic
- Asigurare medicala
- Asigurare de viata
- Training-uri
- Cursuri
- Certificari/Atestate
- Abonament Bookster
- Zile libere suplimentare
- Program de lucru flexibil
- Petreceri/evenimente companie
- Laptop
- Telefon mobil
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
![]() | Specialist Suport Clienți - Limba Spaniolă 🌟 Aplica fara CV |
![]() | Remote Sales Specialist BUCURESTI, Job national |
![]() | Specialist facturare BUCURESTI, |
Vezi job-uri similare (74) |
Raporteaza eroarea la