Analist Call Center - perioada determinata

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Distrigaz Sud Retele active.


Vezi toate job-urile Analist Call Center - perioada determinata active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Distrigaz Sud Retele
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.05.2024
    Remote work: On-site

    Distrigaz Sud Rețele, filiala a ENGIE România, este liderul distribuției de gaze naturale în România. Cu o expertiză de peste 47 de ani în acest domeniu, compania deține contracte de concesiune pentru distribuția de gaze naturale în 1.358 de localități, pe raza a 20 de județe din sudul și centrul României și a municipiului București, gestionând o rețea de distribuție de peste 22.500 de km.

    La Distrigaz Sud Rețele, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem. În prezent, căutăm o persoană care să aibă bune abilități de comunicare, pentru a se alătura BIROULUI CALL CENTER, în calitate de ANALIST CALL CENTER.

    Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, trimite-ne CV-ul tău. Ne poți ajuta să construim un viitor mai bun. Totul începe cu angajati remarcabili. Totul începe cu tine.

    Ce vei face:

    • Vei gestiona eficient apelurile telefonice, pentru a răspunde prompt solicitărilor și sesizărilor clienților.
    • Vei apela clienții care și-au manifestat dorința de a fi contactați.
    • Vei contacta clienți pentru: welcome call, promovare servicii/ produse, sondaje de opinie.
    • Vei răspunde în scris clienților la solicitările și sesizările înregistrate prin platforme online.
    • Vei înregistra informațiile primite de la clienți și terți în sistem, conform procedurilor existente.
    • Vei actualiza baze de date prin apelarea clienților și înregistrarea datelor în sistem.
    • Vei înregistra și trata solicitările telefonice în conformitate cu prevederile interne și cele legale.
    • Vei colecta informațiile necesare de la departamentele implicate pentru a le pune la dispoziția clienților telefonic sau în scris prin platforme digitale de comunicare.
    • Vei propune actiuni și măsuri de optimizare a proceselor generate de activitatea proprie sau din colaborarea cu alte departamente, în vederea creșterii gradului de satisfacție a clienților.
    • Vei promova produsele și serviciile companiei către clienți.
    • Vei asigura suport în activitatea desfășurată noilor angajați.

    Experiență, calificări, cunoștințe și abilități:
    • Studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat;
    • Experiență de minimum 1 an în relația cu clienții;
    • Bune cunoștințe de operare a pachetului MS Office (Word, Excel);
    • Bune competențe de comunicare verbală și scrisă;
    • Competențe de gestionare a relației cu clientul și a situațiilor conflictuale;
    • Capacitate de lucru sub presiune (client, timp);
    • Bune abilități de relaționare și de lucru în echipă.

             Beneficii:
    • Asigurare medicală privată pentru tine și familie;
    • Acces la un program de dezvoltare personală și profesională;
    • Tichete de masă;
    • Concediu de odihnă extins, în funcție de vechimea în muncă;
    • Primă de vacanță.

    Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.

    În cazul în care optezi să ne transmiți datele tale cu scopul de a candida pentru poziția menționată în prezentul anunț, te rugăm să iei cunoștință despre prevederile Notei de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidaților.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Bacau,

    Aplica fara CV
    4300 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (89)