Analist Call Center - perioada determinata
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Distrigaz Sud Retele active.Vezi toate job-urile Analist Call Center - perioada determinata active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Distrigaz Sud Retele |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 28.05.2024 |
Remote work: | On-site |
Distrigaz Sud Rețele, filiala a ENGIE România, este liderul distribuției de gaze naturale în România. Cu o expertiză de peste 47 de ani în acest domeniu, compania deține contracte de concesiune pentru distribuția de gaze naturale în 1.358 de localități, pe raza a 20 de județe din sudul și centrul României și a municipiului București, gestionând o rețea de distribuție de peste 22.500 de km.
La Distrigaz Sud Rețele, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem. În prezent, căutăm o persoană care să aibă bune abilități de comunicare, pentru a se alătura BIROULUI CALL CENTER, în calitate de ANALIST CALL CENTER.
Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, trimite-ne CV-ul tău. Ne poți ajuta să construim un viitor mai bun. Totul începe cu angajati remarcabili. Totul începe cu tine.
Ce vei face:
- Vei gestiona eficient apelurile telefonice, pentru a răspunde prompt solicitărilor și sesizărilor clienților.
- Vei apela clienții care și-au manifestat dorința de a fi contactați.
- Vei contacta clienți pentru: welcome call, promovare servicii/ produse, sondaje de opinie.
- Vei răspunde în scris clienților la solicitările și sesizările înregistrate prin platforme online.
- Vei înregistra informațiile primite de la clienți și terți în sistem, conform procedurilor existente.
- Vei actualiza baze de date prin apelarea clienților și înregistrarea datelor în sistem.
- Vei înregistra și trata solicitările telefonice în conformitate cu prevederile interne și cele legale.
- Vei colecta informațiile necesare de la departamentele implicate pentru a le pune la dispoziția clienților telefonic sau în scris prin platforme digitale de comunicare.
- Vei propune actiuni și măsuri de optimizare a proceselor generate de activitatea proprie sau din colaborarea cu alte departamente, în vederea creșterii gradului de satisfacție a clienților.
- Vei promova produsele și serviciile companiei către clienți.
- Vei asigura suport în activitatea desfășurată noilor angajați.
Experiență, calificări, cunoștințe și abilități:
- Studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat;
- Experiență de minimum 1 an în relația cu clienții;
- Bune cunoștințe de operare a pachetului MS Office (Word, Excel);
- Bune competențe de comunicare verbală și scrisă;
- Competențe de gestionare a relației cu clientul și a situațiilor conflictuale;
- Capacitate de lucru sub presiune (client, timp);
- Bune abilități de relaționare și de lucru în echipă.
Beneficii:
- Asigurare medicală privată pentru tine și familie;
- Acces la un program de dezvoltare personală și profesională;
- Tichete de masă;
- Concediu de odihnă extins, în funcție de vechimea în muncă;
- Primă de vacanță.
Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
În cazul în care optezi să ne transmiți datele tale cu scopul de a candida pentru poziția menționată în prezentul anunț, te rugăm să iei cunoștință despre prevederile Notei de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidaților.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operator Call Center - Bacau/ Bucuresti BUCURESTI, Bacau, | |
Operator call center Italiana - Bucuresti (prezenta fizica) Aplica fara CV | |
Agent call center cu limba italiana in domeniul bancar Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (78) |
Raporteaza eroarea la