Asistent Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile PENNY. active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Juridic active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: PENNY.
Domeniu:
  • Juridic
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Stefanestii de Jos
  • Actualizat la: 29.03.2024
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    Succesul PENNY porneste de la oameni si suntem mândri de echipa noastră și de povestea PENNY în România, așadar, dacă ai ajuns pe pagina noastră, e important să ne cunoști cât mai bine.

    Îți prezentăm PENNY:

    PENNY reprezintă în România grupul german REWE, unul dintre liderii europeni din domeniul alimentar, cu o experiență de peste jumătate de secol. Oferim locuri de muncă și susținem comunitățile din 158 de orașe din România.

    PENNY Romania deja înseamnă:

    376 de magazine de tip discount 4 centre logistice (Ștefăneștii de Jos, Bacău, Turda si Filiasi) 
    7000 de angajați

    Sesiunile de cumpărături ale clienților și angajaților PENNY în România au început în anul 2005. De atunci, lanțul de magazine PENNY a devenit unul dintre cele mai active din țara noastră.

    Succesul nostru este și va fi întotdeauna strâns legat de oamenii care ne sunt alături. Recunoașterea ca Angajator de Top ne amintește încă o dată cât de valoroasă este munca în echipă și susținerea fiecărui angajat.

    Ce spun colegii noștri despre PENNY?

    „Prietenii mei sunt aici și am avut mereu parte de sprijinul lor. Când m-am angajat, am fost Comisioner. Apoi, timp de 8 ani am lucrat ca Stivuitorist. Acum conduc acest departement. Cel mai important lucru este să știi că te poți baza pe oamenii de lângă tine.” [Dorin B., Șeful Secției de Logistică]

    „Am intrat în echipa PENNY acum 15 ani și am urcat treaptă cu treaptă. Am trecut prin fiecare etapă, iar acum sunt bucuroasă că am ajuns să am o echipă de oameni ambițioși și serioși”. [Despina Z., Șef de magazin]

    În cei peste 15 ani de prezență în România, am reușit să formăm o echipă mare și puternică.

    Încă din prima zi de muncă, angajații PENNY intră într-un mediu sigur și plăcut, unde pot învăța și își pot construi o carieră așa cum își doresc.

    În plus, pentru noi PENNY este „de România”. Pentru că înțelegem preferințele, obiceiurile, dar și sufletul românilor și încercăm în permanență să le asigurăm o ambianță plăcută și o varietate de produse și servicii care să răspundă nevoilor și preferințelor acestora.


    Cerinte

    -ai absolvit studii medii sau superioare;
    -studiile superioare in domeniul juridic sau stiinte juridice si administrative, reprezinta avantaj
    -detii cunostinte foarte bune de operare Microsoft Office;
    -ai cunostinte juridice la nivel de baza sau experienta in gestionarea datelor in diverse aplicatii;
    -esti atent(a) la detalii si calitate, confidentialitate;
    -ai abilitati de comunicare, initiativa;
    -ai capacitatea de a gestiona proiectele si de a urmari activitatile pana la rezolvarea finala;
    -ai abilitati excelente de organizare si corelare a informatiilor;
    -ai capacitatea de a propune solutii de eficientizare a activitatii.

    Responsabilitati

    -gestionezi si administrezi documentele specifice departamentului;
    -sintetizezi informatiile si elaborezi rapoarte si prezentari;
    -gestionezi documentele din sfera administrativa; lucrezi cu baze de date si arhive atat fizice, cat si electronice;
    -redactezi documentele specifice departamentului sau la solicitarea superiorului direct;
    -desfasori activitatile specifice de secretariat;
    -acorzi suport în activitatea de zi cu zi a managerului departamentului/echipei;

    Alte informatii

    Răsplătim cu drag eficiența, implicarea si ne dorim pentru angajații sa gaseasca usor un echilibru între viața personală și cea profesională. Suntem siguri ca viitorul nostru ești tu și creștem odată cu tine, de aceea, iți oferim perspective de dezvoltare într-un mediu de lucru sigur și dinamic și beneficiezi de:
    -tichete de masa;
    -tichete cadou pentru Paste si Craciun;
    -asigurare medicala privata;
    -traininguri/cursuri organizate la nivel de companie;
    -Bookster; programe de wellbeing si diverse workshop-uri;
    -posibilitatea de a te implica în proiecte dinamice și interesante.

    Beneficii

    • Bonus de performanta
    • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
    • Asigurare medicala
    • Training-uri
    • Abonament Bookster
    • Program de lucru flexibil
    • Teambuilding-uri / excursii
    • Petreceri/evenimente companie
    • Tichete de masa

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre PENNY.. Consultati Politica de procesare a datelor personale a PENNY. >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (135)