Responsabil Achiziții - Echipamente si Consumabile/ Servicii de Productie

Angajator: Grupul Holcim Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Constructii
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Campulung Muscel
  • Actualizat la: 01.03.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Despre Holcim România

    Grupul de companii Holcim România include Holcim România (două fabrici de ciment în Câmpulung și Aleșd, o fabrică de BCA la Adjud, o stație de măcinare, 28 stații de betoane, patru stații de agregate, două stații de lianți speciali, trei terminale de ciment, trei puncte de lucru pentru pre-tratarea deșeurilor - prin Geocycle) și Somaco Grup Prefabricate (cinci fabrici de prefabricate).

    Grupul de companii Holcim România activează în zona producției de materiale de construcții performante, având ca principal obiectiv tranziția către o afacere complet sustenabilă, prin dezvoltarea unor produse cu amprentă de carbon cât mai redusă și printr-o preocupare constantă pentru protecția mediului. Toate proiectele companiei lucrează în sinergie pentru consumul responsabil de resurse naturale, utilizarea de tehnologii eficiente energetic, reducerea emisiilor, scăderea impactului din transport prin optimizarea traseelor de distribuție și prioritizarea mijloacelor cu consum redus de combustibil.

    Specialiștii Holcim dezvoltă materiale pentru viitor bazându-se pe inovație și digitalizare, având ca principali vectori responsabilitatea socială și față de mediu, pentru comunități mai sustenabile, într-o economie circulară. În total, Grupul Holcim România are aproximativ 2000 de angajați.

    Cerinte

    În rolul de Responsabil Achiziții - Echipamente si Consumabile/ Servicii de Productie, vei gestiona achizitia bunurilor, serviciilor si produselor din portofoliul alocat.

    Cerinte:
    - Studii superioare în domeniul tehnic, preferabil inginerie mecanica sau electrica;
    - Minim 3 ani experienta în domeniul achizitiilor, intr-o companie cu profil industrial;
    - Buna cunoștințe despre echipamente industriale, servicii de productie si mentenanta industriala;
    - Abilități foarte bune de comunicare, relaționare si negociere;
    - Orientare catre performanta si imbunatatire continua;
    - Abilități de organizare și planificare;
    - Competente operare PC: MS Office; SAP (modulul MM) constituie un avantaj;
    - Permis de conducere si disponibilitate pentru deplasari.

    Responsabilitati

    Responsabilități principale:

    - Vei participa activ la dezvoltarea si implementarea strategiilor de achizitie pentru categoriile tale de materiale si servicii;
    - Vei participa in procesul de achizitie a materialelor si serviciilor din categoriile tale, identificand furnizorii potriviti pe baze competitive, negociand contractele de achizitii si urmarind derularea acestora;
    - Vei gestiona procesul de calificare, de evaluare si imbunatatire a performantelor furnizorilor, precum si managementul relatiilor cu furnizorii;
    - Vei asigura aplicarea procedurilor si politicilor de achizitii in aria ta de activitate;
    - Vei cunoaste piata materialelor si serviciilor din categoriile tale;
    - Vei colabora cu clientii interni pe tot parcursul procesului de achizitie pentru a adresa nevoile acestora, precum si cu echipa regionala/globala de achizitii.

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.