Tourism Product Manager - Sales Promotion

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Dertour active.


Vezi toate job-urile Tourism Product Manager - Sales Promotion active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Turism active pe Hipo.ro

Angajator: Dertour
Domeniu:
  • Turism
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.01.2024
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei


    Dertour aduce in Romania promisiunea unei oferte variate de produse turistice, a sigurantei si, nu in ultimul rand, a calitatii germane.

    Parte a grupului german REWE, Dertour a preluat in septembrie 2019 activitatile de turism ale Grupului Eurolines,

    Grupul REWE functioneaza din 1927 si este astazi al patrulea angajator din Germania. Are o cifra de afaceri de 61 miliarde de euro, 360.000 angajati si 10.000 puncte de vanzare.

    Grupul DER Touristik a fost fondat in 1917 si reprezinta divizia de turism a Grupului REWE. Are o cifra de afaceri de 6 miliarde de euro, 10.500 angajati si 2.800 agentii.
    Este prezent in 16 tari din Europa, incluzand Romania, si are peste 10 milioane de clienti anual.

    Cerinte

    • Experienta de minim 2 ani in turism si sisteme de rezervari ale touroperatorilor germani;
    • Capacitate de analiza si masurare a rezultatelor campaniilor desfasurate;
    • Excelente abilitati de exprimare, atat verbal cat si in scris si de a compune texte de sinteza sau de analiza, creative si usor de inteles;
    • Capacitate de organizare si respectare a termenelor limita;
    • Cunostinte de operare Microsoft Office;
    • Limba engleza nivel avansat (cunoasterea limbii germane reprezinta un avantaj).

    Responsabilitati

    • Identificarea produselor tour-operatorilor germani catre promovare, care au potential de vanzare pe piata romaneasca si verificarea disponibilitatii in sistem;
    • Crearea NSL in sistemul Online Promoter cu produsele tour-operatorilor germani si transmiterea lor in reteaua de agentii acreditate Der Touristik;
    • Promovarea SPO ale tour-operatorilor germani prin NSL;
    • Preluarea, traducerea si comunicarea in reteaua de agentii acreditate a conditiilor noi de distribuite, produselor si a actualizarilor de sistem (NSL tehnic);
    • Planificarea si organizarea evenimentelor cu parteneri (actiuni de marketing, power breakfast, etc);
    • Planificarea si organizarea calatoriilor de familiarizare (FAM trips);
    • Organizarea si planificarea de webinarii cu hotelierii;
    • Vanzarea si promovarea anumitor pachete catre agentiile acreditate DER Touristik;
    • Analiza de tip Benchmark;
    • Participare la intalnirile/prezentarile cu parternerii locali/externi si cu agentiile acreditate.


    Beneficii:

    • Abonament Medical la o clinica privata;
    • Tichete de masa;
    • Tarife preferentiale pentru vacantele achizitionate;
    • Abonament Bookster;
    • Coffee/Tea Corner.