43% dintre companiile mari din România prevăd creșterea numărului de angajări în 2023
Expert Fonduri Structurale
Angajator: | ABC Human Capital |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.03.2023 |
Job remote: | On-site |
ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.
CERINŢELE POSTULUI
STUDII: absolvent de studii superioare economice/juridice (tehnice opțional)
EXPERIENŢA PROFESIONALĂ:
– min. 2 ani experiență în domeniul accesării de fonduri nerambursabile
– experiența în cadrul proiectelor de infrastructură reprezintă un avantaj
TRĂSĂTURI DE PERSONALITATE:
conștiinciozitate
atenție mare la detalii
adaptabilitate rapidă
flexibilitate
creativitate
rezistență la efort intelectual
toleranță la incertitudine
autonomie
COMPETENȚE și ABILITĂȚI:
• Generale
abilitate generală de învățare (raționament analitic, transfer analogic, memorie, atenție la detalii)
capacitatea de a evalua riscuri și de a indetifica soluții
capacitatea de a prezenta cunoștinte din diverse surse în limbaj accesibil
abilități de comunicare
inițiativă
abilități analitice
capcitate de sinteză
orientare spre calitate și rezultat
comunicare eficientă
organizare și planificare
structurare a ideilor
abilități de prezentare
lucrul eficient în echipa
• Specifice
operare Ms Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), Internet, CRM
Cunoașterea surselor de finanțare
Cunoştinţe engleza: nivel avansat
Sarcini, responsabilități
- Analizează și monitorizează în permanență sursele de informare pentru programele operationale finantate din Fonduri Nerambursabile sau guvernamentale (documentele cadru de implementare, ghidurile solicitantului, legislatie privind eligibilitatea cheltuielilor, alte documente)
- Identifică oportunitățile de atragere si utilizare a fondurilor structurale pentru dezvoltarea comunităților din România. Propune noi domenii de activitate în domeniul consultanței și proiectării.
- Prezintă aceste oportunități Directorului de Departament, Directorului General și definește împreună cu aceștia soluția optima de implementare a proiectelor si obtinere a finantarilor.
- Ofera consultanță privind accesarea de fonduri structurale pentru finanțarea de proiecte.
- Realizează materiale suport și documente de lucru necesare la întâlnirile cu clienții și partenerii. (prezentări power point; fișe de proiect; liste de oportunități de finanțare; etc..).
- Identifică și negociază colaborări în vederea scrierii, depunerii și realizării managementului proiectelor finanțate din fonduri structurale.
- Coordonează și monitorizează realizarea și depunerea proiectelor finanțate din Fonduri Structurale.
- Actualizează și întreține baza de date cu informații referitoare la proiectele finanțate din Fonduri Structurale (cereri de finanțare depuse, statusul cererilor, planificare, dezvoltare, etc.. ).
- Întocmește lunar sau ori de câte ori este solicitat, raportări privind activitatea desfășurată, conform procedurilor de lucru și la solicitarea Directorului General.
- Colaborează cu colegii din departament în vederea întocmirii și actualizării situației proiectelor, contractelor în derulare sau din forecast.
- Comunică și colaborează cu Departamentele de Infrastrcutură, Mobilitate Urbană, Urbanism și Regenerare Urbană, Smart City, Devize, Project Management.
- Menține în permanență un nivel foarte bun de cunoaștere a serviciilor și soluțiilor de consultanță promovate de companie.
- Îndeplinește atribuțiile ce-i revin din documentația sistemului de management integrat calitate, mediu, securitatea și sănătatea muncii.
Locatie birou: Baneasa
Raporteaza eroarea la