Area Marketing Specialist

Angajator: Superbet
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Pitesti
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 23.03.2023
    Job remote: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Fondat în anul 2008, grupul Superbet este o companie de tech & entertainment, fiind liderul industriei de pariuri sportive din România.

    Compania desfășoară operațiuni în retail, unde are o rețea de aproximativ 1.000 de agenții stradale, precum și în online, prin intermediul website-ului și al aplicațiilor de pariuri sportive și gaming.

    Cerinte

    Studii superioare finalizate in unul dintre urmatoarele domenii: Management/ Marketing / Comunicare;
    Bune cunoștinte de limba Engleză (citit, scris, vorbit);
    Foarte bune cunoștinte operare PC;
    Capacitate de organizare și prioritizare; Calități excepționale de comunicare;
    Carnet de conducere - categoria B;
    Disponibilitate pentru deplasări;
    Experiență anterioara în Marketing sau într-o echipă operațională (reprezintă avantaj); Experienta in domeniul jocurilor de noroc constituie un avantaj;

    Responsabilitati

    Monitorizează și analizează performanta zonei de care este responsabil si propune măsuri pentru îmbunatățirea rezultatelor agențiilor;
    Responsabil cu planificarea și implementarea campaniilor locale;
    Monitorizează campaniile în derulare naționale si locale, propune măsuri de ajustare pentru a atinge obiectivele campaniei si furnizează analize post-campanii pe aria de care este responsabil;
    Gestionează și susține fiecare campanie oferind îndrumări echipei de vânzare; Dezvoltă, implementează și îmbunătățește activitatea de marketing și promovare a produselor companiei;
    Monitorizează concurența pe aria de care este responsabil, raporteaza si propune masuri de contracarare;
    Dezvoltă o relație pe termen lung cu clienții, colectează feedback-ul lor și-l transmite către echipă;
    Analizează procesele de lucru din zona de responsabilitate și propune îmbunătățiri ale acestora, inclusiv ale celor referitoare la resurse;
    Transmite toate informațiile către echipă, asigură o comunicare eficientă și se asigură că toate procedurile de lucru sunt aplicate corect;