43% dintre companiile mari din România prevăd creșterea numărului de angajări în 2023
Sales Specialist Departament Electronice
Angajator: | CreditAmanet |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 26.03.2023 |
Job remote: | On-site |
Ocupand primul loc pe Bucuresti pentru profilul nostru de activitate, suntem o companie ce ofera servicii de creditare pe termen scurt de tip amanet, comerț cu bijuterii, electronice, bunuri de lux si schimb valutar.
In prezent, operam in 26 de agenții și deservim comunitați din Bucureşti , Ilfov, Piteşti, Râmnicu Vâlcea, Sibiu , Braşov, Piatra Neamţ, Focşani, Bacău, Galaţi şi Constanţa, Tg. Mureș, Buzău, Ploiești.
Intrucat oamenii sunt ingredientul de succes al companiei noastre , investim resurse considerabile in formarea si dezvoltarea acestora pentru ca suntem #impreuna atunci cand conteaza!
Ce ne dorim de la tine?
• Pasionat de tehnologie
• Abilități de comunicare scrisă și verbal
• Auto-motivat, bun negociator, responsabil și orientat spre rezultate
• Abilități de organizare, sistematizare și prioritizare a activităților;
• Găsirea celor mai bune și directe modalități de a ajunge la clienți noi;
• Orientare spre dezvoltarea afacerii
• Cunoștințe de Office, Word, Excel, etc.
• Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj
• Deținerea permisului de conducere este un avantaj.
Ce implica pozitia ta?
• Atinge obiectivele de vanzari stabilite de catre Directorul Comercial
• Vine cu noi idei / propuneri campanii de marketing / politici comerciale care pot fi implementate pentru a creste cifra de afaceri pe segmentul respectiv
• Contribuie la politicile de pret pentru produse
• Verifica, testeaza si configureaza - echipamentele electronice
• Gestioneaza platformele on-line de vanzare a produselor
• Ofera suport operatorilor din agentiile CreditAmanet in vederea negocierii si a finalizarii contractelor
• Ofera asistenta clientilor si potentialilor clienti CreditAmanet intr-o maniera eficienta si profesionala, cu scopul de a promova, a convinge și a vinde produsele
• Asigura stocul optim de produse pentru fiecare agentie
• Sustine in mod activ si consecvent toate eforturile de imbunatatire a experientei clientilor.
• Intocmeste proceduri de lucru impreuna cu ceilalti co-echipieri pentru a eficientiza activitatile departamentului
• Intocmeste rapoarte de lucru zilnice /lunare /anuale in colaborare cu ceilalti membri ai echipei
• Participa activ alaturi de co-echipieri la intocmirea bugetului anual care va fi aliniat cu obiectivele companiei
Ce iti oferim?
• Salariu motivant;
• Tichete de masa in valoare de 600 lei;
• Prime de sarbatori;
• Training-uri de specialitate;
• Abonament medical la o clinica privata;
• Abonament Bookster;
• Preturi speciale la produsele comercializate in cadrul companiei;
• Mediu de lucru profesionist, intr-o companie de succes, stabila pe piata muncii.
Raporteaza eroarea la