Strategic Marketing Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Farmacia Dona active.


Vezi toate job-urile Strategic Marketing Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Farmacia Dona
Domeniu:
  • Farmacie - Medicina
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 09.05.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Farmacia DONA este unul dintre cele mai apreciate nume in retailul farmaceutic din Romania, cu o reputatie solida construita în cei peste 30 de ani de activitate. În fiecare zi, în oricare dintre cele peste 320 de Farmacii DONA vei intra, vei fi întampinat cu atentie, grija, dar mai ales cu respect. La fel ca tine, peste 2,5 milioane de pacienti trec lunar pragul Farmaciilor DONA.

    Peste 2.500 de profesionisti în domeniul sanatatii lucreaza în Grupul DONA, cu totii fiind devotati unui scop comun, acela de a asigura servicii farmaceutice la cel mai înalt nivel calitativ.

    Alatura-te si tu echipei DONA!

    Cerinte

    Care sunt asteptarile noastre de la tine:

    Nivelul de studii: absolvent studii superioare, preferabil in domeniul economic sau farmaceutic;
    Experienta aferenta postului: minimum 2 ani intr-o activitate similara;
    Cunoasterea pietei de produse farmaceutice
    Cunostinte din domeniul comportamentului consumatorului;
    Cunostinte din domeniul analizei de piata si a publicitatii
    Cunostinte de operare Microsoft Office
    Abilitati de comunicare atat scris, cat si verbal
    Abilitati de organizare, un bun management al timpului
    Gandire strategica si practica
    Capacitate de integrare sociala mare.

    Responsabilitati

    Care vor fi principalele responsabilități:

    Dezvoltarea si lansarea brand-urilor companiei, pentru atingerea unei cote de piata conform strategiei agreate anual privind extinderea portofoliului si atingerea segmentelor de piata tinta.
    Pe baza propriei experiente si pregatiri profesionale, pregateste si propune Directorului General bugetul de marketing si forecast-ul de vanzari al fiecarui brand in parte pentru fiecare dintre cele 4 trimestre, dupa standardele si cerintele companiei.
    Dupa aprobarea bugetului, implementeaza activitatile din calendarul programat in conditiile respectarii cheltuielilor alocate.
    Verifica si prezinta rapoartele lunare Directorului General privind statusul evolutiei brand-urilor din portofoliu.
    Interactioneaza frecvent cu personalul din departamentele Grupului Dona sau colaboratori ai acestora pentru implementarea proiectelor de dezvoltare a brandurilor companiei.

    Alte informatii

    Ce iti vom oferi

    O industrie competitiva, cu un mediu provocator care te va stimula sa evoluezi ca profesionist!
    Impreuna, imbunatațim vietile in fiecare zi!  Credem ca fiecare cariera este la fel de unica precum persoana care o anima si ii sustinem pe colegii nostri sa iși valorifice intregul potențial intr-un mediu ambitios, motivati de un scop puternic;
    Platforme de dezvoltare profesionala pentru a fi mereu la curent cu noutatile relevante din domeniu;
    Un salariu motivant;
    Beneficii: tichete de masa, tichete cadou, asigurare privata de sanatate, 7 card, Bookster;
    Mediu de lucru profesionist și oportunitatea dezvoltării carierei in numeroase activitati si procese specifice jobului;
    Activități de team building și diverse evenimente cu scop de sudare si motivare a echipei.

    Descrierea companiei

    Sanvero Healthcare este o companie in plina dezvoltare ce oferă pietei din Romania suplimente alimentare și produse farmaceutice pentru întreaga familie.

    Produsele respecta cele mai inalte standarde de fabricatie si calitate (GMP), fiind produse de top in tarile lor de origine.

    Viziune:

    Sanvero Healthcare isi doreste sa sprijine sanatatea oferind solutii ce raspund tuturor cerintelor unui organism puternic, modern si capabil sa faca fata provocarilor secolului actual, produse ce au la baza experienta echipelor de cercetare – dezvoltare ale producatorilor si a profesionistilor in domeniu, cu expertiza medicala si farmaceutica.

    Valori:

    Onestitate: furnizam tot ce este mai bun in domeniul pentru oameni si ii informam constant, corect si complet.

    Cercetare: dezvoltam continuu produsele odata cu inovatiile in domeniu, oferind constant noutatile.

    Calitate: oferim solutii ce sunt la cele mai inalte standarde internationale de productie si cu validare stiintifica.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (117)