De pe bancile facultatii la birou | Ce inseamna un loc de munca in perioada anilor de facultate
Contabil senior (cu prezenta fizica la birou) - ONG Piata Sudului
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01.02.2023 |
PROFESSIONAL, lider pe piata agentiilor de Resurse Umane din Romania, ofera clientilor sai servicii complete in domeniul resurselor umane: recrutare, testare, selectie si plasare de personal, leasing de personal, assessment & development centers, evaluare de personal, audit organizational si training.
S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul nostru: professional.com.ro/gdpr
CONDITII SPECIFICE OCUPARII POSTULUI
- Absolvent ASE sau studii superioare in Gestiune financiara sau Audit/Controlul gestiunii
- Experienta de minimum 3 ani in gestiunea financiara a unui IMM/ONG
CALITATI COMPETITIVE
- Riguros(oasa)
- Buna cunoastere SAGA, Excel si Microsof Windows / Office in general
- Buna cunoastere a limbii romane si engleze ; franceza ar fi un plus
- Buna cunoastere a legislatiei romanesti, Cod fiscal, codul Muncii, legislatia privitoare la IMM si asociatii nonprofit
- Capacitate de organizare a muncii in maniera autonoma
- Notiuni de gestiune financiara de proiect
- Spirit de echipa si motivare, spirit de sinteza, capabil sa faca propuneri, spirit de initiativa
- Atitudine ferma, capabil sa isi faca respectat punctul de vedere
- evidenta contabila conform legilor si normelor in vigoare si conform analiticelor pe proiecte si centre de costuri/venituri pana la nivel de balanta/bilant;
- urmarirea inregistrarilor in sistemul informatic si verificarea reflectarii corecte in contabilitate si la timp a operatiunilor derulate, in conformitate cu reglemantarile in vigoare si regulile interne;
- verificarea modului de gestionare si arhiv- are a documentelor operate;
- alte responsabilitati prevazute in fisa postului.
- inregistrare achizitii intracomunitare si importuri;
- gestionare furnizori interni/ externi;
- inregistrare livrari interne/ externe si gestionare clienti interni/ externi;
- gestionarea clientilor interni/ externi ( situatia la zi a soldurilor neincasate)
- intocmire Jurnal achizitii si vanzari interne/externe;
- inregistrare diferente de curs aferente datoriilor si creantelor in valuta;
- operare extrase in lei si valuta;
- efectuarea platilor prin banca prin internet banking pe baza aprobarii prealabile a sefului ierarhic
- gestionare fisa platitor Finante;
- verificare deconturi de cheltuieli si intocmire documente primare de decontare prin casa;
- inregistrare consumuri pe anumite articole;
- inventariere anuala a furnizorilor, clientilor si conturilor
- situatii diverse solicitate de seful direct;
- alte responsabilitati prevazute in fisa postului
- efectuarea platilor prin banca prin internet banking pe baza aprobarii prealabile a sefului ierarhic
Pachet salarial compus din salariu net fix 5000-6000 net fix in functie de experienta bonuri de masa, decont transport.
Raporteaza eroarea la