Economist contabil

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.01.2023
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    Studii: Superioare economice

    Vechime/Experienta: Minim 5 ani pe un post similar

    Alte cerinte de specialitate: Cunostinte profesionale:

    cunostinte de specialitate in domeniu,
    cunostinte in celelalte domenii de activitate ale societatii,
    cunostinte privind legislatia in vigoare care reglementeaza activitatea departamentului,
    cursuri de perfectionare a pregatirii profesionale,
    cunoasterea de limbi straine (cel putin Limba engleza).
    Calitati si aptitudini profesionale:

    abilitati de comunicare;
    abilitati privind lucrul in echipa si individual;
    inteligenta (gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza);
    capacitate de organizare si conducere a activitatii serviciului;
    capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta si de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali;
    corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;
    obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor economice, financiare si sociale, receptivitate, spirit de echipa (sincer, loial, dispus la colaborare).

    Responsabilitati

    Operare avansuri si note de reglare

    Opereaza zilnic Note reglare (stono, reduceri, facturi cu minus, inchidere avansuri) si alocare pe centre de cost pentru facturi clienti si furnizori (doar activitatile de Energie).
    Punctaje cu partenerii

    efectueaza punctaje pentru diferentele constatate cu partenerii clienti/furnizori pe baza fiselor de financiar /cont pentru activitatea de energie elctrica gaze naturale si doar furnizori pentru activitate de oil (nu si clienti actrivitatea de oil)
    transmite si obtine extrasele de inventariere pentru efectuarea auditului de final de an sau ori de cate ori este nevoie, tine statusul acestora
    Autorizare plati

    autorizeaza platile pentru activitatea de Oil
    autorizeaza platile petru transferurile in liniile de credit sau transferul interbancar intre conturile proprii ale societatii
    autorizeaza pana la nivelul de 15.000 RON valoarea unui Op platile pentru operatiuni diverse in zilele de marti si joi ale saptamanii
    Verificari

    efectueaza zilnic inchiderile de avans pe furnizori si clienti
    Procedura inchidere Op avans: se inchid zilnic iar in data de 12 a fiecarei luni transmite catre Departament contabilitate situatia avansurilor nealocate din modul Financar si balanta pe parteneri din modul Contabilitate pentru contul 409 si 419 activitate energie si gaz si 409 pentru activitatea de oil . Dupa aceasta data de 12 , pe masura sosirii facturilor de achizitie si emitere catre clienti, primeste mail de la Dep. Contabilitate cu solicitarea de inchidere a avansurilor clienti –furnizori , data finala de primire fiind inchiderea balantei contabile;

    solicita facturile fiscale daca plata a fost efectuata in baza unor facturi proforme si nu se pot face alocari ordine de plata sau inchideri avans (insista la Departamentele –Comercial/Protocol /Secretariat/Energie/Gaz )
    efectueaza verificarile premergatoare inchiderii contabile intre Modulul Financiar operational si modulul Contabilitate cel tarziu in data de 12 ale fiecarei luni pentru luna anterioara astfel:
    1) verifica in fisa de cont pe dimensiuni daca sunt alocate corect centrele de cost pentru operatiunile ce au fost operate prin extrase bancare, note salarii

    2) verifica daca corespunde soldul din fisa cont 627 pe banci cu soldul de banca din Jurnalul de banca modul Financiar pentru toate conturile in lei si valuta

    3) verifica alocarea avansurilor conturile 409/419 pe centre de cost

    4) verifica operatiunile aferente contului 508 , 481,461,462 481 5191 5125 5121 5124 respectiv alocarea acestora pe bancile corespunzatoare in functie de analitic;

    verifica indosarierea extraselor daca sunt complete de la data de 1 pana la ultima zi bancara din luna si pentru toate conturile companiilor din grup si pentru toate conturile enumerate in fisierul de conturi
    verifica indeplinirea termenelor de raportare la banci si intocmirea raportarile in cadrul Dep Financiar;
    opereaza modificarile solicitate de Departamentul Contabilitate (doar in baza mail-ului primit ) stres Note Contabile , alocari, trasabilitate
    urmareste lunar situatia simularii rulajelor de incasari prin conturile bancare la care societatea are deschise conturi in vederea urmaririi indeplinirii conditiilor de rulaj din contractele de credite ;
    verifica situatia rulajelor bancare primita intern in cadrul Dep Financiar;
    participa la intocmirea situatiilor necesare pentru contractarea sau modificarea liniilor de credit, transmiterea documentelor ( contracte de credit listare/arhivare/AGA/cesiuni de creanta/contracte comerciale/notificari)
    inregistreaza cesiunile de TVA (atunci cand este cazul)
    Raportari banci

    Intocmeste raportarile la banci simularea creantelor si a contractelor inainte de termenele de raportare la banci
    Intocmeste si actualizeaza situatia creantelor cesionate la bancile finantatoare