Economist Contabil

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Timisoara
  • Actualizat la: 19.06.2024
    Remote work: On-site
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover.
    All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience.  

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate in domeniul Contabil/Economic;
    - Esperinta de minim 18 luni;
    - Cunostinte generale privind utilizarea de softuri contabilile de tip ERP ;
    - Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu, comunicativ ;
    - Experienta in utilizarea pachetului MS Office;
    - Cunostinte legislative privind domeniul financiar-contabil;
    - Capacitate de analiza si sinteza, capacitate de organizare.

    Responsabilitati

    - Verificarea documentelor contabile primite de la furnizori;
    - Activitatea lunara de indosariere, arhivare (inclusiv baza de date electronica a deconturilor) si inregistrarea in softul contabil documente
    contabile justificative (facturile emise de angajator, facturile primite de la diversi furnizori ai societatii, deconturi de cheltuieli, extrase de
    cont bancare, bonuri de consum, note de transfer, etc);
    - Inregistrarea diverselor note contabile in softul contabil folosit de societate ;
    - Inregistrarea diverselor categorii de documente justificative (ex: deconturi de cheltuieli, documente primare folosite pentru incasari si
    plati, instiintari de plata, decizii, procese verbale, procese verbale, etc);
    - Verificarea si inregistrarea documentelor justificative primite aplicand tratament contabil si fiscal corespunzator;
    - Asigurarea suportului informational celorlalte departamente pentru activitatea de inventariere anuala a activelor fizice ale societatii, a
    datoriilor si a creantelor si deasemenea intocmeste rapoarte specifice solicitate de auditori desemnati ai societatii;
    - Asigurarea tuturor inregistrarilor contabile ca transpun corect tranzactiile economice efectuate;
    - Intocmirea si transmiterea lunara a deconturile proprii de cheltuieli semnate, in termen de maxim 3 zile de la data intoarcerii din
    delegatie sau de la efectuarea cheltuielilor pentru care s-a solicitat avansul spre decontare; deconturile se transmit catre seful casieriei
    centrale;
    - Intocmirea diverselor rapoarte solicitate de seful ierarhic superior ;
    - Indeplinirea cu acuratete si corectitudine sarcinile de serviciu;
    - Realizarea extraselor bancare la zi doar pentru Timisoara.

    Alte informatii

    - Salariu atractiv;
    - Bonuri de masa;
    - Prima de vacanta de 50% din salariu,;
    - Bonus anual de performanta;
    - Prima de Paste si Craciun.

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (56)