Contabil Sef

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile MoneyGold active.


Vezi toate job-urile Contabil Sef active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: MoneyGold
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Pitesti
  • Actualizat la: 26.02.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Conceptul MoneyGold se bazează pe oferirea de servicii la standarde inalte, sigure, transparente și de încredere!

    În cele peste 95 de locații, MoneyGold vă oferă rapid și sigur, servicii financiare nebancare, amanet aur-electronice, schimb valutar & transfer de bani, vânzare bijuterii aur si electro.

    Amanet aur & electro
    Împrumuturile prin amanetare MoneyGold se efectuează simplu și rapid, cu un comision mic, indiferent de suma împrumutată.

    Exchange
    MoneyGold vă oferă curs foarte bun pentru serviciile de schimb valutar.

    Transfer de bani
    Pentru cei care doresc să trimită sau să primească bani rapid și fără costuri ascunse, MoneyGold le pune la dispoziție serviciul de transfer de bani. Transferul de bani este realizat prin intermediul Money Gram.

    Vânzare bijuterii si electro
    Money Gold pune la dispoziția clienților serviciul de vânzare bijuterii din aur si obiecte electro la prețuri accesibile.

    Alătură-te super echipei MONEYGOLD
    MoneyGold – De cuvânt de la bun început!

    Cerinte

    Te așteptăm să ne cunoaștem pentru postul de Contabil Șef, dacă ești o persoană care îndeplinește următoarele condiții:

    - Experiență minim 5 ani într-o poziție de Contabil Șef și de minim 3 ani în coordonarea unei echipe de minim 3 persoane din rol de Contabil Șef sau Director Financiar;
    - Experiență relevantă în analiza financiar - contabilă și de risc financiar;
    - Studii superioare economice; Cunoștințe aprofundate de legislație financiar- contabilă;
    - Experiență în implementarea și lucrul cu un sistem de tip ERP, Excel – avansat;
    - Limba engleză – Avansat;
    - Permis conducere: B;
    - Bună capacitate de organizare și analiză;
    - Bune abilități de comunicare;
    - Responsabilitate și integritate;
    - Capacitate de lucru în echipă, implicare, proactivitate;
    - Capacitatea de prioritizare și respectare a termenelor limita.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului:

    - Coordonează înregistrarea, verificarea și reconcilierea tranzacțiilor economice din contabilitatea primară, financiară și de gestiune având ca obiectiv respectarea cerințelor în ceea ce privește standardele contabile, legislația fiscală și procedurile de audit intern și extern.
    - Asigură îndeplinirea termenelor și responsabilităților legate de raportarea fiscală, financiară și operatională a companiei.
    - Raspunde de realizarea, verificarea și raportarea rezultatelor pentru toate operațiunile contabile ale firmei.
    - Organizează și manageriază toate procesele contabile din companie;
    - Pregatește, verifică și analizează înregistrarile contabile și declarațiile financiare;
    - Controlează și validează declarațiile și alte interacțiuni ale societății cu autoritățile și partenerii;
    - Elaborează și controlează fluxul de documente contabile în companie astfel încat toate documentele sunt înregistrate pentru luna curentă și păstrate corespunzator;
    - Pregatește toate documentele necesare pentru închiderea anului financiar;
    - În mod regulat face analize de contabilitate, verifică politica contabilă și propune îmbunătățiri;
    - Pregatește rapoarte financiare lunare și anuale, cerute de legislația de contabilitate și taxe, sau de managementul companiei;
    - Asigură suport pentru închiderea perioadei contabile în fiecare lună, inclusiv pregatirea și reconcilierea conturilor de activ și pasiv;
    - Participă în comitetele care efectuează verificările de inventar sau orice alte bunuri materiale;
    - Efectuează controlul intern cu scopul ca sarcinile sale să fie în conformitate cu disciplina financiară din companie;
    - Organizează și asigură efectuarea corectă și la timp a înregistrărilor în contabilitate, cronologic și sistematic, potrivit planurilor de conturi, pe baza documentelor justificative, ale tuturor operațiunilor patrimoniale;
    - Asigură întocmirea și arhivarea documentelor justificative și a registrelor contabile conform cu legislația în vigoare;
    - Verifică corectitudinea înregistrărilor contabile.
    - Urmărește permanent legislația din domeniul financiar-contabil și asigură respectarea acesteia;
    - Întocmește și verifică balanța lunară;
    - Asigură inventarierea societății;
    - Întocmește și transmite declarațiile fiscale.

    Dacă ești pregătit pentru o astfel de provocare, ai experiență în domeniu și ești un adevarat lider, atunci clar acest rol este pentru tine!

    Alte informatii

    Beneficii:
    -Un mediu de lucru dinamic, o echipă super inteligentă și un rol care cu siguranță nu va deveni -niciodată o rutină;
    -Pachet de beneficii competitiv, în funcție de calificări și nivel de carieră;
    -Reducere angajat conform politicii interne;
    -Asigurare medicală privată Signal Iduna;
    -Pensie privată Raiffeisen;
    -Discount Samsung 7% si Lensa 15%
    -Acces gratuit la Biblioteca internă;
    -Cursuri și training-uri;
    -De asemenea, veți avea oportunități excelente de dezvoltare a carierei în cadrul companiei.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Pitesti,