De pe bancile facultatii la birou | Ce inseamna un loc de munca in perioada anilor de facultate
Digital Marketing Specialist
Angajator: | KreativeHR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01.02.2023 |
Kreativehr este o agentie de recrutare si selectie, cu capital autohton! Strategia noastra este de a oferi prin pasiune, implicare și adaptabilitate, un plus pietei de resurse umane. Identificam specialistul potrivit, pentru partenerii nostri de business, acoperind cele mai căutate industrii: Inginerie, Finanțe-Bănci, IT&C, Sales & Marketing, BPO/SSC.
Cerinte
1. Ești o persoană proactivă, organizată, creativă și dinamică
2. Ai bune abilități de comunicare verbală și scrisă;
3. Ai studii superioare (marketing, comunicare, relatii publice);
4. Constituie un avantaj dacă stăpânesti un program de editare grafica, Photoshop / Illustrator/ Canva etc.;
5. Ai + 3 ani experiență similară în ariile: marketing digital, content marketing, PPC
6. Concepte precum conversie, optimizare, funnel, SEO, PPC nu îți sunt străine.
7. Ai implementat și gestionat campanii de Google Ads, Facebook/ Instragram Ads și LinkedIn Ads; (TikTok constituie un avantaj)
8. Cunoștinte avansate Microsoft Office.
9. Ai abilitatea de a lucra eficient cu o agenție de marketing
1. Definire, verificare și testare functionalități noi implementate în website
2. Propunerea, implementarea și gestionarea campaniilor de marketing.
3. Interpretarea datelor din Google Analitycs, analiza performanței conturilor de Google Ads, Facebook Ads Manager etc
4. Monitorizează evoluția performanței KPI-urilor digitale și vine cu idei pentru îmbunătățirea acestora
5. Creaza si dezvolta profilele de buyer persona și se ocupa de implementarea și imbunatațirea proceselor de customer journey si customer experience.
6. Crearea graficii pentru diferite materiale de marketing (flyere, bannere web, afise etc), intern sau prin intermediul agentiilor de marketing cu care colaborăm;
7. Efectuează analiza pieței și a competiției.
8. Administrarea programului de fidelizare (carduri de fidelitate, sms-uri, newslettere)
9. Gestionează buna implementare a acțiunilor de marketing din agenții
10. Subcontactează furnizorilor externi pentru diferite servicii
Raporteaza eroarea la