HR Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile HR Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 15.10.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    - Studii superioare;
    - Atestat inspector resurse umane;
    - 2-4 ani experienta in domeniu;
    - Experienta solida in managementul resurselor umane;
    - Persoana punctuala, organizata, serioasa care poate garanta confidentialitatea informatiilor la care are acces;
    - Capacitate de analiza si sinteza;
    - Abilitati de lucru in echipa si de comunicare interpersonala, atitudine pozitiva si mobilizatoare in raport cu membrii echipei;
    - Engleza - nivel avansat.

    Responsabilitati

    Recrutare si selectie de personal
    - Comunicare pro-activa cu managerii implicati in procesul de recrutare si selectie si determinarea cerintele speciale ale pozitiilor vacante;
    - Redactarea anunturilor de angajare si publicarea lor interna si externa (prin intermediul tuturor mediilor de comunicare disponibile);
    - Efectuarea screening-ului preliminar al tuturor aplicatiilor primite;
    - Organizarea si sustinerea interviurilor (inclusiv cele telefonice) preliminare;
    - Alcatuirea short-list-urilor pe baza carora candidatii vor fi intervievati si de catre managerul angajator;
    - Implicarea activa in procesul de decizie in ceea ce priveste candidatul cel mai potrivit;
    - Anuntarea candidatilor despre rezultatul final al interviului la care au participat;
    - Intocmirea ofertelor salariale in conformitate cu informatiile primite de la seful de department implicat in procesul de recrutare;
    - Participarea activa la stabilirea impreuna cu directorii de departament a necesarului de resurse umane pentru atingerea planului de afacere anual;

    Activitatea de angajare si induction pentru noii angajati
    - Colectarea de la viitorul angajat toate documentele necesare angajarii conform procedurilor interne ale companiei;
    - Intocmirea contractelor de munca sau a actelor aditionale, semnarea acestora si sa declararea in Revisal a noilor angajati;
    - Asistarea noilor angajati in procesul de integrare in companie (prezentare proceduri, access la diverse aplicatii, documente, etc)
    - Eliberarea adeverintelor solicitate de angajati;
    - Participarea la controalele ITM alaturi de sefii de department sau in locul acestora;


    Verificare pontaje si transmiterea catre compartimentul de salarizare
    - Verificarea corectitudinii pontajelor;
    - Verifica ca pentru toate cererile de concediu de odihna sau evenimente speciale exista documente suport inregistrate in aplicatia de HR a companiei;
    - Urmarirea concediilor medicale si transmiterea lor catre compartimentul de salarizare;


    Activitatea de evaluare si dezvoltare
    - Participarea la elaborarea programelor de instruire anuale conform solicitarilor sefilor de compartimente si sa raspunda de organizarea cursurilor de perfectionare interne si externe;
    - Participarea la realizarea si implementarea in colaborare cu directorii de department a sistemelor de evaluare si bonificare a performantelor profesionale ale angajatilor.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid