Front Desk Officer - Receptie

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile eMAG active.


Vezi toate job-urile Front Desk Officer - Receptie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: eMAG
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.09.2022
    Scurta descriere a companiei

    eMAG is a Romanian company founded in 2001, a pioneer of the Romanian online market, which also has a presence in Bulgaria, Hungary and Poland. For over 19 years, the company has been constantly investing in technology-based services developed in Romania that help customers save time and money.

    Cerinte

    Cerinte:

    -Experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj;
    -Orientare catre client;
    -Abilitati organizatorice;
    -Persoana proactiva, atenta la detalii;
    -Bune cunostinte de utilizare a calculatorului si a pachetului Microsoft Office.

    Responsabilitati

    Ce vei face in echipa noastra?

    -Intampinarea clientilor, a vizitatorilor si a furnizorilor externi;
    -Coordonarea intregii corespondente postale (inregistrarea, pregatirea si distribuirea
    pachetelor);
    -Gestionarea accesului parcarii si securitatii;
    -Plasarea comenzilor de birotica;
    -Inregistrarea si actualizarea comenzilor in platforma Jira;
    -Stabilirea unei bune relatii cu clientul si abordarea unei atitudini proactive fata de
    cerintele acestuia.

    Alte informatii

    Alte informatii:

    -Știm că beneficiile sunt importante și, de aceea, la eMAG, îți oferim câteva opțiuni din care să alegi:
    -Abonament medical inclus la Medicover sau Medlife.
    -Un buget flexibil pe care îl poți investi în tine cum îți dorești: tichete de masă, tichete
    de vacanță, vouchere culturale, pensii private, cursuri de limbi străine, carduri-cadou
    eMAG și Fashion Days,acces la World Class sau chiar cursuri pentru dezvoltarea ta
    profesională.
    -Vei primi diverse discount-uri și la serviciile oferite de partenerii noștri – banking,
    telefonie, medicină dentară, wellness sau cafenele.
    -Ai acces la biblioteca Bookster. Ai parte de un birou prietenos. Am reamenajat sediul
    nostru central ca să se potrivească noului nostru mod de lucru
    hibrid: am dublat numărul sălilor destinate întâlnirilor și le dotăm cu tehnologie de
    ultimă generație pentru a facilita întâlnirile mixte – online & offline.

    Aplică, iar dacă experiența ta va fi considerată potrivită pentru rolul pe care ți-l dorești, te vom contacta telefonic pentru mai multe detalii.

    Echipa de recrutare eMAG