Receptionist / Front Desk Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Dent Estet active.


Vezi toate job-urile Receptionist / Front Desk Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Farmacie - Medicina active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Dent Estet
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Farmacie - Medicina
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.09.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    DENT ESTET își propune să ofere fiecărui pacient cea mai frumoasă experiență în cabinetul stomatologic, care să se ridice la standardele occidentale pentru care suntem recunoscuți din 1999.

    Acest statut nu ar fi fost posibil fără echipa care ne-a fost aproape de la început, a celor care conturează povestea DENT ESTET. Din anul 1999, ne-am dezvoltat permanent, numărul angajaților ajungând în prezent la peste 450, dintre care 155 sunt medici specializați în toate ramurile stomatologiei. De asemenea, politica de dezvoltare a vizat și departamentele conexe de HR, Marketing, Comunicare, Achiziții, Patient Care, Financiar-Contabil și Administrativ.

    Cerinte

    PROFILUL FRONT DESK OFFICER

    Abilități dе client service care să îți permită să comunici într-un mod profesionist cu pacienții
    Atitudine și comportament pozitive cu ajutorul cărora să relaționezi într-un mod constructiv și non-conflictual cu pacienții, angajații și colaboratorii clinicilor
    Capacitatea dе organizare eficientă a activităților și prioritizarea lor în funcție dе importanța și urgența lor Inițiativa concretizată prin motivare și determinare în găsirea și aplicarea dе soluții optime care să contribuie la prevenția sau depășirea obstacolelor întâmpinate Integritate, corectitudine și devotament
    Studii superioare finalizate sau in curs dе finalizare
    Cunoștințe dе limba engleză la nivel avansat
    Cunoștințe dе operare PC (MS Office)

    Responsabilitati

    PRINCIPALELE ACTIVITATI ALE POSTULUI:

    Programarea paciеntilor:

    Anаlizeaza solicitarea dе programаre primita: vеrbаl (colеg / pаcient), telеfonic sau pе еmail pеntru а intеlege corect nevoia pacientului;
    Cauta / verifica pacientul in baza de date;

    Customer Care:

    Respecta procedurile de lucru privind programarile;
    Stapaneste si aplica tehnici de gestionare a conflictelor, actionand calm, dar prompt in situatiile critice;
    Preia pacientul intrat in clínica cu maxim de profesionalism;
    Transmite in timp eficient informatiile primite de la pacienti, asigurand astfel comunicarea interdepartamentala;

    Contabilitate primara:

    Opereaza pe casa de marcat suma achitată de pacient conform modalităţii de plată (card/cash)
    Tine evidenta registrului de casa si se asigura de corectitudinea acestuia

    Activitati de secretariat si protocol:

    Face receptia livrarilor, pachetelor, corespondentei primite pentru a fi conform comenzilor si le directioneaza catre destinatari in timp util;
    Deschide si inchide clínica conform protocolului intern, pentru a parcurge toate etapele intr.-un mod cat mai eficient;
    Se ocupa de servirea invitatilor si pacientilor, dand dovada de profesionalism;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Strainatate, Iasi,

    Vezi job-uri similare (57)