Sales Medical Rep- Imagistica

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Farmacie - Medicina
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Suceava
  • Actualizat la: 07.07.2022
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Ne dorim sa te alaturi echipei noastre daca:

    - Ai minimum 2 ani experiență anterioara într-o poziție de interacțiune cu clienții;
    - Succesul tau se bazeaza pe o buna organizare si planificare, atentie la detalii si o relationare eficienta si permanenta cu oamenii;
    -Te motiveaza atingerea rezultatelor si cauti permanent solutii inovative pentru a-ti indeplini obiectivele;
    -Ai abilitati de negociere;
    -Esti proactiv/a si creativ/a, esti perseverent/a si esti un bun comunicator;
    -Ai capacitate de analiza si esti orientat/a spre o abordare antreprenoriala si strategica;
    -Detii foarte bune abilitati de lucru cu pachetul MS Office si abilitati de prezentare;

    Responsabilitati

    -Efectuezi vizite în mod regulat la medici/ instituții medicale, în vederea promovării serviciilor de imagistica .
    - Faci cross sell.
    - Ești responsabil de implementarea în teren a acțiunilor punctuale de marketing.
    - Urmărești activitatea medicilor colaboratori și propui metode de fidelizare și creștere a eficienței relației cu aceștia.