Internship - Servicii Clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Enel active.


Vezi toate job-urile Internship - Servicii Clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internship active pe Hipo.ro

Angajator: Enel
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Internship
  • Tip job: practica
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.06.2022
    Scurta descriere a companiei

    Enel este o companie prestigioasă care are ambiție și îmbrățișează schimbarea! Având o direcție clară de a sprijini tranziția energetică și a fi un model de organizatie sustenabilă, a luat și măsuri concrete și sistematice prin care contribuie la această schimbare tectonică pe care industria energiei o traversează în prezent.
    E o oportunitate extraordinară să lucrezi în energie în această eră a tranziției energetice, iar împreună avem șansa să contribuim în România la obiective precum decarbonizarea prin energie verde, mobilitate electrică, eficiență energetică, economie circulară, inovație, digitalizare, toate acestea urmând principiul creării de valoare în comun, împreună cu comunitățile pe care le servim.

    Cerinte

    Companie: Enel Energie Muntenia

    Departament: Directia Operatiuni Clienti/Monitorizare si Calitate/Calitate si Monitorizare Parteneri

    Contract:Stagiu de internship platit, program part-time (6 luni, 5 ore pe zi) sau full-time (3 luni, 8 ore pe zi)

    Locatie: Bucuresti

    Candidatul ideal:

    Studii superioare in curs (licenta sau master);
    Abilitati de analiza si eficientizare procese;
    Abilitati de analiza date si statistica la nivel mediu/avansat;
    Operare în sistemele informatice – MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
    Abilitati de comunicare verbala si scrisa la nivel avansat;
    Capacitate de lucru in echipa;
    Abilitati analitice si de atentie la detalii;
    Orientare catre client si problem solving;
    Experienta in relatiile cu clientii reprezinta avantaj.

    Responsabilitati

    Activitati principale:

    Analiza motivelor de interactiune cu clientii in scopul intelegerii nevoilor si asteptarilor acestora;
    Analiza periodica a esantioanelor de raspunsuri la solicitarile clientilor, raspunsuri formulate de catre partenerii externi si evaluarea nivelului de calitate al acestora in raport cu standardul de calitate stabilit;
    Realizarea rapoartelor de evaluare a performantei calitative a agentilor partenerilor externi si propunerea de modalitati de optimizare a performantei catre Channel manager partener;
    Analiza fluxurilor de lucru din aria Sevicii Clienti si propunerea modalitatilor de optimizare ale acestora;
    Elaborarea de sabloane pentru raspunsuri standard dedicate clientilor;
    Analiza motivelor de revenire si reclamatii ale clientilor si propunerea de masuri corective;
    Contactarea telefonica a clientilor pentru analize de calitate pe diferite topicuri identificate cu potential de optimizare;
    Participarea la proiectele de optimizare a proceselor/sistemelor care sustin relatia cu clientii ;
    Analiza de interactiuni cu scor scazut la studiile de satisfactie pentru intelegerea motivelor si adresarea acestora.

    Alte informatii

    Ce iti oferim:

    Stagiul de internship platit conform legii internshipului;
    Vei avea parte de o oportunitate extraordinara de dezvoltare profesionala;
    Vei intalni un mediu de lucru international;
    Vei avea experienta de a face parte dintr-o echipa tanara, dinamica si profesionista.
    Ce altceva trebuie să știi?
    Va informam ca toate aplicatiile primite vor fi tratate cu confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date Enel pentru o perioada nu mai mare de un an.

    Grupul ENEL e o companie multigenerationala, caracterizata de valorile diversitatii si incluziunii. Indiferent de varsta, etnie, gen sau dizabilitate, aici vei gasi tot sprijinul de care ai nevoie pentru a te adapta si a obtine performanta. Pentru ca in ENEL, diferentele devin oportunitati!

    Enel Energie Muntenia

    Enel Energie Muntenia este, alături de Enel Energie, una dintre companiile de furnizare, parte din Grupul Enel în România. Oferta companiei include atât produse de furnizare energie electrică și gaze naturale, cât şi servicii cu valoare adăugată (precum servicii de asistenţă, produse de iluminat, servicii de asigurare, aer condiționat etc) pentru clienți, alături de care suntem la fiecare pas.

    Grupul Enel în România

    Grupul Enel activează în peste 30 de țări din lume și se bucură de încrederea celor aproximativde angajați la nivel global. Grupul Enel în România este unul dintre cei mai mari investitori privați în domeniul energetic, cu operațiuni în sectorul distribuției și furnizării de electricitate, al producției de energie electrică din surse regenerabile și al soluțiilor digitale inovatoare din domeniul energiei. Grupul a intrat pe piața din România în, iar în prezent oferă servicii unui număr de 3 milioane de clienți. Are aproximativ de angajați în România în toate companiile, iar colaborarea lor se bazează pe valorile Open Power: responsabilitate, inovație, încredere și proactivitate.

    E o oportunitate extraordinară să lucrezi în energie în această eră a tranziției energetice, iar împreună avem șansa să contribuim în România la obiective precum decarbonizarea prin energie verde, mobilitate electrică, eficiență energetică, economie circulară, inovație, digitalizare, toate acestea urmând principiul creării de valoare în comun, împreună cu comunitățile pe care le servim.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Enel. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Enel >>