Office Assistant

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.05.2022
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
    - Cunostinte operare PC: pachetul MS Office;
    - Experienta pe un post similar constituie avantaj;
    - Abilitati de comunicare, organizare, atentie la detalii;
    - Persoana proactiva, deschisa, pozitiva;
    - Capacitate de invatare si adaptare rapida la un mediu de lucru dinamic.

    Responsabilitati

    - Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
    - Preluarea si directionarea apelurilor telefonice, email-urilor;
    - Primirea vizitelor si anuntarea personalul de contact;
    - Asigurarea protocolul de birou;
    - Preluarea, inregistrarea, distribuirea si arhivarea corespondentei;
    - Emiterea comenzilor pentru toate produsele necesare pentru aprovizionare( piese de schimb, aparatura, material tehnologic, produse birotice si de protocol, etc)
    - Mentinerea evidentei contractelor firmei;
    - Tehnoredactarea ofertelor pentru clienti;
    - Redactarea corespondenta de afaceri;
    - Actualizarea bazei de date referitoare la clienti: incasari, restante plati si a situatiei comenzilor pe faze de lucrari ale fluxului tehnologic;
    - Urmarirea aplicarii si respectarii deciziilor Directorului General sau a personalului din conducerea firmei.