Asistent Manager de Department
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Peek Cloppenburg active.Vezi toate job-urile Asistent Manager de Department active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Peek Cloppenburg |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 15.03.2022 |
Remote work: | On-site |
Asistent Manager de Department
POZIȚIA Full-time
ÎNCEPERE Imediată
COMPANIA Peek & Cloppenburg S.R.L.
PERSOANA DE CONTACT Karin Zwettler
LOCAȚIA Shopping City Timisoara
Peek & Cloppenburg este o companie internațională de modă cu aproximativ 140 de magazine în 15 țări din Europa. Vă oferim o varietate generoasă de produse de calitate superioară și un serviciu de asistență clienți de excepție. Suntem o companie de familie care oferă angajaților experiența de 120 de ani în domeniul modei, un mediu sigur și dinamic de lucru și posibilitatea construirii unei cariere pe termen lung. Combinăm cu succes siguranța și inovația, eficiența economică și buna cunoaștere a tendințelor din industria modei, asumarea individuală a răspunderii și spiritul de echipă. Deveniți o parte a grupului nostru și începeți cariera dvs la Peek & Cloppenburg.
RESPONSABILITĂŢI
- Conducerea echipei împreună cu șeful de departament
- Motivarea și instruirea echipei împreună cu managerul de departament
- Suport continuu pentru îmbunătățirea vânzărilor
- Asigurarea unui serviciu prietenos și profesional pentru clienții departamentului
- Efectuarea de rapoarte şi analize periodice a indicatorilor importanți, optimizarea nivelului de vânzări prin implementarea standardelor de aranjare și merchandising
- Asigurară comunicarea și cooperarea cu departamentul de buying pentru a îmbunătăți selectarea mărfurilor
- Studii în administrarea afacerilor sau absolvirea unei universități poate reprezenta un avantaj
- Experiență practică dovedită, ideal în sectorul textil, FMCG sau al serviciilor
- Pasiune pentru modă
- Orientare puternică către clienți și servicii
- Nivel ridicat de angajament, inițiativă și abordare practică
- Abilități organizatorice și analitice, inclusiv o bună înțelegere a cifrelor și rapoartelor
- Cunoștințe foarte bune de germană și / sau engleză
- Dezvoltare personală și profesională
- Planificarea individuală a carierei
- Diverse oportunități de dezvoltare
- Un mediu profesional dinamic, focalizat pe lucrul în echipă și responsabilitate individuală
- Siguranța unei companii de familie cu tradiție
- Reducere la cupărăturile personale în magazinele noastre pentru toți angajații
- Asigurare de sănătate privată
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Manager Relatii cu Clientii Large Corporate - Timisoara Timisoara, Lugoj, | |
Key Account Manager - Tires Timisoara, | |
Key Account Manager - Tires Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (15) |
Raporteaza eroarea la