Spare Parts Administrator (order management)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Frigoglass active.


Vezi toate job-urile Spare Parts Administrator (order management) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Frigoglass
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 17.06.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Frigoglass is a strategic partner to beverage brands throughout the world. We are the global leader in the Ice Cold Merchandisers (ICM) market and the principal supplier of glass packaging in the high growth markets of West Africa. Frigoglass has long-standing relationships with blue chip customers in the soft drinks and beverage industries. Our bespoke Ice Cold Merchandisers (beverage coolers) enhance our customers’ beverage branding and trigger immediate beverage consumption. At the same time, our leading innovations in the field of green refrigeration enable our customers to meet their ambitious sustainability and carbon emissions reduction targets.

    Cerinte

     Studii superioare finalizate;
     Experienta in domeniul order management, preferabil intr-o companie multinationala;
     Excelente abilitati de planificare si organizare;
     Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa;
     Nivel avansat de operare in Microsoft Excel;
     Limba engleza – nivel avansat;

    Responsabilitati

    Rolul principal:

    Administreaza comenzile de vanzare a pieselor de schimb pentru a îndeplini planurile companiei, nevoile pieţei şi pentru a asigura satisfacţia clientului final.


    Responsabilitati:

     Asigura procesarea promptă şi regulată a comenzilor ce ţin de piesele de schimb pentru a contribui la satisfacerea nevoilor clientului.
     Creaza si trimite rapoarte de piese de schimb: lista comenzilor deschise, raport piese livrate, analiza comenzi gratuite si stornari.
     Asigura suport clientilor prin monitorizarea comenzilor deschise si prin urmarirea executarii lor.
     Proceseaza reclamatiile clientilor si ofera solutii. Comunica reclamatiile clientilor echipei de operatiuni prin crearea rapoartelor specific.
     Comunica preturi, valabilitatea, timpii de livrare si alte detalii legate de piese de schimb clientilor.
     Susţine echipa de vanzari prin plasarea comenzilor de piese de schimb, raportarea si furnizarea de informatii conform cerintelor.
     Arhiveaza comenzile clientilor, confirmarile de comanda in mod efficient.
     Monitorizează situaţia comenzilor de vânzări (comenzi neonorate, exactitatea livrărilor la timp, etc.) şi verifică disponibilitatea stocului.
     Proceseaza si emite facturi pe care le trimite atat clientilor cat si spre arhivare catre contabilitate.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Timisoara,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (36)