Incident Management with German

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Incident Management with German active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Brasov
  • BUCURESTI
  • Iasi
  • Actualizat la: 26.11.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Persoana comunicativa;

    Orientat spre solutii;

    Abilitati bune de intelegere si transmitere a informatiilor in limba germana;

    Persoana dornica de dezvoltare in cadrul unei companii multinationale foarte bine cotata pe piata.

    Nivel de germana: minim B2

    Nivel de limba engleza: minim B2

    Responsabilitati

    Pozitia reprezinta un punct de contact dintre clienti si departamentul tehnic;

    Vei primi solicitari din partea clientilor si le vei repartiza catre departamentele responsabile;

    Activitatea este atat pe email, cat si telefonic.

    Beneficii:

    Oportunitati de dezvoltare.

    Asigurare medicala

    Tichete de masa

    Diverse abonamente

    Salariu atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (253)