Order to Cash with German

This job is no longer active!

View all jobs APT Prohuman active


View all jobs Order to Cash with German active on Hipo.ro

View all jobs Customer Support - Client Service active on Hipo.ro

View all jobs Telecommunication active on Hipo.ro


Employer: APT Prohuman
Domain:
  • Customer Support - Client Service
  • Telecommunication
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 26.11.2021
    Short company description

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Requirements

    We are looking for a candidate with:

    1-3 years work experince in customer interaction
    Excellent time management
    Problems identification and strategic thinking
    Solution oriented
    Strong communication skills

    Bachelor degree or in course of obtaining
    Fluency in English and German

    Responsibilities

    Acts as a first point of contact for regular, on-going customer accounts and some "top-tier" customers, on daily operational matters.
    Resolves operational issues that may arise from the end-to-end sales process (e.g., order status, returns, and deliveries, invoicing, returns, and financial post- sales programs).
    Engages with other functions and organizations to resolve issues (e.g., sales teams, supply chain, logistics) as they relate to customer support.
    Acts as a point of contact for a specialized topic (e.g., order management, special pricing) and trains team members.
    Contributes to efforts to optimize current processes, often collaborating with other groups within the company to improve day-to-day activities.