Facility Responsible
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Thales active.Vezi toate job-urile Facility Responsible active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Thales |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 20.01.2022 |
Remote work: | On-site |
Thales has been present in Romania for more than 20 years. Over the years, our company has grown and diversified its portfolio of activities, and today we are a central hub for software development and engineering, serving customers in all our major markets: Defence & Security, Aerospace, Space, and Digital Identity & Security. With our local experts, Thales has unparalleled capability to design and deploy equipment, systems and services to meet the most complex requirements.
Our purpose is to help make the world a safer place by building a future we can all trust.
• Studii superioare finalizate;
• Permis de conducere auto categoria B;
• Abilitati de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word , Excel , PPT , Outlook);
• Foarte buna abilitati de comunicare , interrelationare si socializare;
• Abilitati de orientare inspre solutii si rezolvarea de probleme;
• Abilitatea de a lucra in echipa;
• Abilitati organizatorice , de prioritizare a activitatilor si a timpului;
• Disponibilitatea de a invata, de a se dezvolta profesional in domeniul practicat;
• Constituie un avantaj:
- Experienta anterioara in activitatea de SSM si PSI
- Absolvirea cu diploma a cursului SSM nivel mediu si/sau a cursului de Cadru tehnic PSI.
• Urmareste si inregistreaza efectuarea reparatiilor si a reviziilor necesare la instalatiile din sarcina Thales: racire, detectie, avertizare si stingere incendiu, sanitare si BMS. Inregistreaza statusul acestor reparatii/revizii;
• Colaboreaza permanent cu angajatii Thales Systems Romania in vederea identificarii problemelor a caror rezolvare este in responsabilitatea departamentului Facility;
• Inregistreaza toate solicitarile legate de departamentul Facility si se ocupa de rezolvarea acestor in termenii agreati;
• Este responsabil de efectuarea reviziilor periodice ale echipamentelor si instalatiilor din sarcina administratorului cladirii, (conform sarcini si responsabilitati), ca si a echipamentelor si instalatiilor din sarcina Thales;
• Mentine relatia cu echipa tehnica care adminstreaza cladirea, pentru spatiul inchiriat Thales;
• Urmareste si inregistreaza efectuarea reparatiilor si a reviziilor necesare la instalatiile din sarcina administratorului cladirii: HVAC, iluminat, instalatii sanitare, alimentare energie, detectie si semnalizare incediu, stingere incendiu, BMS , sonorizare, usi, ferestre, fatade. Inregistreaza statusul si se asigura de rezolvarea acestor reparatii/ revizii;
• Este responsabil de administrarea spatiilor de parcare aferente Thales;
• Asigura serviciile de front desk in lipsa receptionerei;
• Asigura suport in gestionarea situatiei pandemice COVID19;
• Participa, in calitate de membru in Serviciul intern de prevenire si protectie, la mentinerea si documentarea la zi a obligatiilor legale SSM si PSI.
• Asigura continuitatea activitatilor urgente de SSM si PSI atunci cand Seful Serviciului intern de prevenire si protectie nu e disponibil
• Echipa de Facility este formata in momentul de fata din Facility Manager si Receptionista;
• Echipa de Facility administreaza spatiul inchiriat Thales – 3 etaje complet amenajate si 1 etaj in curs de amenajare – intreaga suprafata de 10600 mp si spatiile de parcare aferente spatiului inchiriat (137 de locuri de parcare in interior si exterior);
• Tine sub control conformarea cu cerintele legale SSM si PSI;
• Este format din doua persoane - Sef serviciu si un membru - si beneficiaza de sprijin si consiliere din partea unui Serviciu extern abilitat;
• Echipa de Facility si colaboreaza permanent, actiunile lor se completeaza reciproc.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Front Desk Consultant Aplica fara CV | |
Project Manager Facility Management (f/m) BUCURESTI, | |
Administrative Event Coordinator – Part time Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (17) |
Raporteaza eroarea la