Front Desk Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Adecco Romania active.


Vezi toate job-urile Front Desk Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Educatie - Training
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.03.2022
    Remote work: On-site

    Adecco recruteaza pentru clientul sau, un important centru de limbi straine pentru copii si adolescenti in Bucuresti, cu o istorie de 16 ani pe piata din Romania, un Customer Care Executive cu foarte bune abilitati de comunicare, organizare, care sa raspunda cu entuziasm si profesionalism tuturor solicitarilor venite de la clienti, atat telefonic, cat si prin email sau face to face, in receptia sediului.
    Rolul presupune lucrul in 3 ture, prin rotatie ( 8:30 – 17, 11 - 19:30, 12 -20:30 ) si o data la 6 saptamani sambata de la 9 la 13:30.

    Responsabilitati:

    •    Opereaza inregistrarile in baza de date si in platforma educationala si actualizeaza in permanenta informatiile legate de  clientii Asociatiei
    •    Prezinta ofertele si acorda asistenta clientilor
    •    Monitorizeaza permanent toate solicitarile clientilor, incasarea platilor si sprijina activitatea educationala conform calendarului de activitati
    •    Preia si rezolva solicitarilor venite prin telefon, email sau fata in fata si ofera informatiile necesare
    •    Identifica si propune cele mai bune solutii la solicitarile primite, contribuind astfel la fidelizarea si dezvoltarea unui parteneriat durabil cu clientii companiei
    •    Sustine activitatea de vanzari a companiei prin calitatea relatiilor dezvoltate cu clientii
    •    Face propuneri si implementeaza metode de crestere a satisfactiei clientilor
    •    Asigura suport in derularea procesului de vanzare propriu-zisa a serviciilor in conformitate cu politica de marketing a companiei
    •    Pregateste materialele si participa activ la toate evenimentele de interes pentru companie
    •    Gestioneaza materialele de tip carti, manuale, suporturi si tine evidenta acestora(intari/iesiri)
    •    Deruleaza activitati de protocol si secretariat specifice Receptiei, intampina vizitatorii si raspunde nevoilor acestora
    •    Incaseaza taxele pentru diverse servicii sau produse conexe ale companiei conform procedurilor interne.
    •    Inlocuieste persoane din cadrul receptiei, in cazul unor evenimente deosebite sau in urma unor solicitari pentru proiecte speciale
    •    Colaboreaza cu Departamentul Educational si Receptia privind schimbul de informatii necesar bunei desfasurari a cursurilor, pentru evidenta corecta a stocului de carti si materiale educationale

    Cerinte:

    •    Studii superioare finalizate
    •    Cuno?tin?e bune de utilizare PC; 
    •    Experienta in activitatea de servicii clienti / vanzari de minim 1-2 ani
    •    Limba engleza – nivel mediu
    •    Atitudine pozitiva, constructiva, orientata catre solutii
    •    Abilitati de planificare si organizare
    •    Capacitate de a lucra atat individual cat si in echipa
    •    Flexibilitate in modalitatea de abordare si rezolvare a sarcinilor profesionale.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Hybrid