Operations Specialist After Sales

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ALIOR BANK active.


Vezi toate job-urile Operations Specialist After Sales active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: ALIOR BANK
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.11.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Alior Bank S.A.Varsovia - Sucursala Bucuresti este parte a Alior Bank S.A., o banca de top din Polonia care asigura servicii pentru circa 4 milioane de clienti, atat persoane fizice, cat si persoane juridice. Combinand principiile bancare traditionale cu solutiile digitale, Alior Bank s-a remarcat printr-o crestere dinamica si si-a consolidat rapid pozitia pe piata printr-o oferta de produse si servicii inovatoare, stabilind noi standarde de calitate in sectorul financiar-bancar.

    In 2013 Alior Bank a stabilit un parteneriat strategic cu operatorul de telefonie mobila T-Mobile Polonia cu scopul de a oferi servicii bancare inovatoare pe piata din Polonia.

    Povestea de succes a acestui proiect a condus, in octombrie 2017, la lansarea Telekom Banking in Romania, in cadrul parteneriatului intre sucursala locala a Alior Bank si Telekom Romania. Prin oferta Telekom Banking, persoanele fizice au acces la operatiuni bancare rapide si comode, precum si la produse de economisire si de creditare in conditii avantajoase. Alior Bank S.A. Varsovia – Sucursala Bucuresti

    Cerinte

    A little about you:
     Absolvent studii superioare, preferabil profil economic;
     Minim 2 ani experienta bancara pe un post similar, intr-una din Institutiile de credit din Romania;
     Experienta relevanta in procesul de administrare back office al clientilor si al produselor asociate acestora (cont curent, produse de economisire, produse de creditare, overdraft);
     Experienta in aria reconcilierilor cu parteneri reprezinta un avantaj;
     Atentie la detalii, persoana analitica, organizata, orientata catre client (intern/extern);
     Limba engleza (citit, vorbit, scris) – nivel mediu-avansat;
     Cunostinte PC: MS Office (Word, Excel) nivel avansat.

    Responsabilitati

    Day by Day:
     Proceseaza operatiuni asociate fluxurilor de administrare credite: modificare data scadenta, rambursari partiale/totale, restructurari, refinantari, perioade de gratie, modificari de dobanda, corectii;
     Proceseaza in sistemele Bancii operatiuni asociate proceselor de administrare conturi curente, produse de economisire: inchideri, blocari, deblocari, modificarea informatiilor senzitive la nivel de CIF/Cont etc, modificari/actualizari dobanda/comisioane;
     Realizeaza reconcilierea operatiunilor cu partenerii bancii;
     Verifica/valideaza corectitudinea operatiunilor procesate in cadrul echipei;
     Acorda suport si participa activ la intocmirea/revizuirea documentatiei privind politicile si procedurile interne aferente activitatii proprii;
     Acorda suport si participa activ la testarea si implementarea sistemelor informatice specific activitatii.

    Alte informatii

    De ce sa lucrezi alaturi de noi? Iata cateva avantaje:

    Oportunitatea de a incepe o cariera in domeniul bancar
    Mediu de lucru placut in care incurajam comunicarea si dezvoltarea angajatilor
    Colegi veseli si ambitiosi
    Pachet atractiv de beneficii

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (34)