Customer Support - Echipa Vanzari Clienti Corporate

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Customer Support - Echipa Vanzari Clienti Corporate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 29.07.2021
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    De ce REGINA MARIA?

    Pentru ca avem grija de oameni si credem in responsabilizarea lor prin crearea contextului optim pentru dezvoltare si atingerea succesului profesional. Suntem o echipa tanara si dinamica, ce se mareste odata cu extinderea companiei si care este gata sa te intampine cu mult entuziasm si sa iti ofere mediul perfect pentru a-ti pune in valoare competentele si experienta din domeniul vanzarilor.

    Ce ne dorim? Daca esti o persoana:

    Orientata spre gasirea de solutii;
    Adaptabila la diferite tipologii de oameni;
    Cu o atitudine orientata catre client;
    Care manifesta spirit de echipa si raspunde la provocari;
    Cu experienta intr-o functie de suport (minim un an).

    Iti oferim oportunitatea de:

    A fi un factor care contribuie puternic la succesul companiei;
    A-ti dezvolta abilitatile de comunicare si relationare;
    A promova in cadrul companiei, dupa o perioada de timp, ca urmare a rezultatelor obtinute.

    Ai nevoie de:

    Cunostinte de utilizare calculator (MS Office) si cunoasterea limbii engleze la nivel mediu (reprezinta un avantaj);
    Cunostinte medii de Excel;
    Seriozitate, proactivitate, responsabilitate, orientare spre rezultate, abilitati de rezolvare a problemelor, foarte bune abilitati de organizare si atentie la detalii.

    Responsabilitati

    In acest rol vei fi responsabil de:

    Suportul necesar echipei Corporate (gestionarea, din punct de vedere administrativ, a portofoliilor de clienti alocati);
    Identificarea si oferirea celor mai bune raspunsuri/ solutii clientilor din portofoliu;
    Colaborarea cu celelalte departamente din companie pentru a oferi solutii eficiente la solicitarile speciale ale clientilor.

    Noi apreciem oamenii care:

    Sunt atenti la nevoile oamenilor cu care interactioneaza;
    Sunt gata sa ofere experiente memorabile pozitive colegilor si vizitatorilor;
    Sunt ambasadorii lucrului in echipa;
    Sunt fideli angajamentelor pe care si le iau si cauta permanent solutii pentru a-si respecta aceste angajamente,
    Isi doresc permanent sa fie mai buni decat au fost ieri.

    Ce oferim?

    Un mediu de lucru confortabil si stimulativ si o echipa profesionista si deschisa care sustine invatarea continua;
    Oportunitati de dezvoltare prin definirea planului de cariera, accesul la programe de training specific rolului, accesul online si offline la materiale de specialitate si sustinerea si valorificarea ideilor tale;
    Zile libere platite in plus fata de cele 21 standard;
    Bonuri de masa de 15 lei fiecare;
    Abonament medical la serviciile REGINA MARIA;
    Discounturi la parteneri externi.